Gå til innhold

Vondt når dere nyser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg nyser får jeg så utrooolig vondt når jeg nyser.Noen andre som har det samme problemet som meg?

Er 4+5 idag :)

Skrevet

hehe, ops.. ble veldig tull i den setninga!

Det jeg mente var at når jeg nyser, får jeg veldig vondt nede i sidene. noen andre som har det problemet?:)

Skrevet

ja,og når jeg setter meg ned,og reiser meg opp.er 9 uker.

Skrevet

Ja dette er kjent. Er like langt (kort) på vei som deg, og det er ikke særlig behagelig å nyse nå nei... Bra å høre det er flere som har det slik, blir liksom litt nervøs for at det bare gjelder en selv, er jo så nytt dette her!

Skrevet

jeg og har samme "problem", også hvis jeg ler veldig plutslelig!

Skrevet

Oh yeah..! Det går over etterhvert, men det er skikkelig ubehagelig når det skjer!

Lykke til videre :-)

Skrevet

Det er iallefall ikke farlig, bare livmora som bøller med dere.. Er 20 uker på vei nå(bare innom her), og kjenner det av og til enda, men nå syns jeg d er bare beroligende å kjenne at d skjer ting nedi der.=P

Skrevet

Det er sikkert bare musklene som er litt "støle":)

Skrevet

Hei! Jeg er 8+3 og har også kjempevondt når jeg nyser. Hvis jeg strekker magen, legger meg på rygg i sofaen er smertene mye mindre. Har også vondt når jeg røyser meg fort. Godt å høre at man ikke er alene om dette.

Klems

Skrevet

Jeg er 5+1 og har det akkuratt slik.. Men også av og til når jeg hoster, ler litt for mye, setter meg, reiser meg osv..:P Har lurt på hva det er jeg også. Beroligende å se at jeg ikke er alene..

Skrevet

kjenner brå stikking i nedre del av magen når jeg nyser. er 9 uker på vei.

Skrevet

e 33 uke på vei,og har d fortsatt.har vært utruli plaga dette svangerskapet me d.må faktisk ofte opp om natta og gå nån runda førr å få d bort.når eg ska nyse,må eg røyse meg,ellers føles d som sien revne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...