Lykke(lig) Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Hei, jeg er helt ny her og lurer litt på om man regner sykluslengden fra dag 1 av siste menstruasjon, eller regnes fra siste dag av siste menstruasjon? Hvor lenge etter forventet menstruasjonsdag burde man vente for å teste seg?
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 første dag av siste mens=) man kan teste opptil 3 dage før man venter mensen, men ikke hos alle vil testen kunne vise positivt da..
Lykke(lig) Skrevet 21. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2007 takk for raskt svar! Da kan det se ut som at jeg har 40-41 dagers syklus, er ikke dette ganske lenge? synes jeg har lest at det vanlige er 28?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 jo,det var en lang syklus. men så lenge den er stabil så gjør det ikke noe. utenom at det er veldig kjedelig da....
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 jo det var litt lenge ja, men som dollypopp sier så lenge den er ca den samme hver syklus så er det vel ikke farlig=) gjennomsnitts syklusene ligger på 28 dager men variere veldig, noen har kortere andre lengre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå