Gå til innhold

Er det noe vi har glemt?

Anbefalte innlegg

Heisann!

Vi skal ha første forsøk på stork i mai og lurer egentlig på om vi har gjort alt vi skal nå. Alle testene er klare, hatt journalsamtale og tror nå at det "bare" er å få positiv eggløsningstest og derette ringe stork for time!?! Er det det?

Vi har begynt å lure på om stork trenger å vite når 1.dag i neste syklus er og sykluslengden? eller holder det med de tidligere intervallene de har fått?

Vi har valgt ukjent donor (med alle karakteristika underordnet) men har ikke tatt stilling til om vi skal kjøpe flere doser nå. Vi ønsker vel egentlig nå i første omgang kun å betale per forsøk og så får vi se etter hvert. Er dette greit, eller vil klinikken at du skal ha avklart dette i forkant?

(har sendt mail til stork om dette men de svarte egentlig ikke på det vi spurte om....)

En ting til, har fulgt tråden om el-sprøyte i naturlig syklus og ble da litt usikker på om vi også skal satse på det. Har vanskelig for å fornemme eggløsning og lurer også på om min er nærmere slutten av de 48 timene enn begynnelsen.. men dette er egentlig spekulasjoner. ..

Uansett, hvis jeg skulle ta ultralyd med påfølgende el-sprøyte hvilken syklusdag bør ultralyden tas på? og får man time hos Trolle uten henvisning fra lege? får man time på dagen?

På forhånd takk! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9054252-er-det-noe-vi-har-glemt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det høres ut som alt er gjort da! Stork trenger ikke vite 1. dag i neste syklus, det holder med de har foreløpig. Jeg fikk iallfall beskjed om bare å ringe ved positiv EL test, og dte gjorde jeg og alt fungerte.

Tror ikke dere trenger å reservere doser hvis dere ikke har en egen donor. Da får dere sikkert en som Stork velger ut for dere fra gang til gang. Disse har de lagret på klinikken.

Eggløsningssprøyter kan jeg ikke mye om. Jeg har bare vært nede en gang, men prøver foreløpig uten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...