Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia, er det noen gravide tromsø jenter her??

Jeg har termin 21Desember...Etter egne beregninger.. Hadde vært skikkeli koselig å bli kjent med noen andre som bor i Tromsø...

Hilsen Line

Videoannonse
Annonse
Skrevet

27 desember her:) Tromsøjente også:) Men e på ferie nu og skal bo i Oslo fram til i slutten av August..

Skrevet

Heisann.

Pussig sammentreff..Æ e ei jente som har bodd i tromsø i snart 6 år.

Født i 83 og har termin i desember:) Det hadde vært vældi arti om vi kunne ha møttes.

Hilsen Silje

Skrevet

Æ har også bodd i Tromsø i snart 6 år, termin i desember!! E 25 år. Ja vi må definitivt møtes!

Skrevet

Hei:) e fra tromsø. har termin 07.november. e 21 år, og d e første gang æ e gravid. enn dåkker?

Skrevet

æ bor å i tromsø... fylle 22 den 30 april... e gravid for første gang, har termin den 22 november, etter egen beregning...=)

Skrevet

hei eg bor i tromsø e 25 til sommeren og e gravid med nr 2 har termin 20 november

Skrevet

Jøss..vi e jo mange som e på samme alder og termin i næsten samme tia..:)Æ veit at det e barn i magen treff på gründer kvær torsdag, vi kain jo følge opp dein eiller finn en anna dag og anna plass?

Skrevet

åå, nu blei æ gla av å se at d va så mange jenter på min alder som e i tromsø og e gravid=) Ja vi må helt klart klare å treffes, hadde jo vært koseli :)også at d va så mange flere som hadde termin i Desember... hihi...

Skrevet

Hm...Håpe æ kan slutte mæ til dåkker ganske snart... Æ får bare krysse fingran og håpe det gikk den her måneden :)

Skrevet

Hallis! Har (foreløpig) termin 9:e november.

Vi gleder oss masse.

Linda

Skrevet

Gratulere så kjempe masse =) og velkommen..

Skal komme mæ på skola nu, håpe æ ikke bli kvalm av nå lukter eller noe, har vært heldig til nå, var bare litt kvalm i 1-2timer igår...

Ha en fin dag pregnant girls i Tromsø=)

Skrevet

Hot tips te alle dåkker gravide! Begynn å ta folsyre, det fikk æ anbefalt av min fastlege idag. Det e vesst en bra erstatning for jerntabletta og vitamintilskudd. 0,4 mg pr dag.

Skrevet

Ja, e' veldig viktig å ta de de tre første mnd, for å forebygge misdannelsa(stygt ord!!) på fosteret i tidlig stadier. Har foresten termin 20 desember, ser ut som det e' mange her i Tromsø med desemberbeibisser:) Gratulere alle sammen!!

Skrevet

Æ vælle å gi oss tromsø jenten en *dytt, sånn at evt nye jenter ser oss =)

Skrevet

Heisann! Bor i Tromsø jeg også. har tremin 23. november ;) Ser ut til at vi er flere i novemberklubben!

Skrevet

Heisann:) Har termin den 13 november.... Har bodd i Tromsø i 6 år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...