Gå til innhold

Når og hvordan ble det oppdaget at dere skulle ha tvillinger?

Tvillingmamma til 3 gull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Jeg målte HCG samme dag som jeg tisset på test:)

Er litt sta av meg som person så fikk testet samme dag og fikk svar etter 2 timer. HCG viste 877 og det er veldig høyt og indikerer som oftest tvillinger.

Jeg vet ca befruktningstidspunkt så jeg forstod da at dette nok sannsynligvis var to, og Bingo ultralyd i uke 6+2 viste to små bankende hjerter:)

Våre ble oppdaget ved ordinær ultralyd.

Vi hadde ingen mistanke på forhånd, men i etterkant kan flere ting tolkes i retning tvillinger.

- jeg fikk positiv test 4 dager før ikm

- jeg var FRYKTELIG kvalm og kastet opp masse fram til uke 14

- magen kom rundt uke 12 og vokste ganske fort. I uke 18 var jeg omtrent like stor som min venninne som da var uke 22.

ojj,sitter jo her og tror jeg har tvillinger i magen,er bare 16 uker på vei,men ser ut som jeg miiinst er 1 mnd.lengre,folk såg jeg var gravid før jeg var 12 uker på vei.

jeg testen positivt 4 dager før ikm.

var mye mer kvalm denne gang fremm til uke 14 enn de 2 andre svangerskapene.

,men er enda 3 uker til vi skal på ul,heldigvis går tiden fort,flytter i nytt hus neste helg :)

vi oppdaget det på ordiner ul i uke 18, hadde ingen mistanke, og tror nok ikke jeg hadde merket det enda hvis de ikke hadde sett det!

merker jo at det er litt mere liv enn sist gang, men det er ikke mye, for morkaka ligger foran på magen, så den demper mye.

har ikke lagt på meg noen ting, er -4 kg og er i uke 32. forrige gang la jeg på meg over 20 kg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...