Gå til innhold

Vedr. brun utflod igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har fått en del gode svar av dere, tusen takk. :) Men festeblødning kan det vel ikke være, når jeg er i 6. uke? Har hatt litt mellombrun utflod i dag óg, og i går kveld var det litt blod i urinen... Har også en del menslignende smerter, ikke så veldig kraftige, men det har jeg hatt helt siden første positive test for to uker siden. Er nesten innstilt på at dette ikke går bra. :( Har en avtale hos gynekolog på tirsdag - ville dere ventet så lenge? Kan man få svar på legevakten tror dere, kan de nå se om det er liv?

Skrevet

Hvis du er i 6 uke, så kan de se hjertelyden. Men du må ha i bakhodet at befruktning skjer ikke alltid samme dag som du har samleie.

Forrige gang kunne vi se på ultralyd at det hadde nesten tatt en uke (, ja ,trege svømmere og ja ,det ble jente!)

Denne gang har det nok også tatt litt tid, for jeg ble satt tilbake en uke på UL og hun sa det var normalt med litt blod eller utflod. Brun utflod trenger ikke å bety noe vet du, det har du nok allerede fått svar på. Prøv å få deg time til UL di, så får du svar på engstelsene dine! Masse lykke til;)

Skrevet

Hvis du skal til gyn på tirs, får du jo svar da :o) De har vel ul der? Hvis ikke blir du vel kanskje sendt videre! Kan være helt normalt med brun utflod, og menslignende smerter er og normalt. Men man har jo ingen garantier, ingen som vet om alt er ok før du har fått sjekket deg. Men blod i urinen skal du ikke ha, så det bør du vel snakke med lege om! Håper alt er ok :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...