Gå til innhold

Hvor ble det av symptomene?


Gjest

Anbefalte innlegg

Da jeg testet positivt på torsdag(forrige),så hadde jeg stikninger i magen og kvalm. Har vært av og til småuggen og stikninger i magen frem til onsdag/torsdag,men i de siste dagene har jeg hatt ingen symptomer,bare litt uvel i går kveld. Har en MA bak meg og hadde få symptomer da også,så jeg er redd for at det kan ha gått galt igjen,vet at symptomene kan variere i styrke og at de trenger ikke å være der hele tiden. Var og tok blodprøver på onsdag for å sjekke. Har hatt også noen blodflekker på papiret etter at jeg har vært på do,men de er bittesmå og bare av og til. Jeg er 5+3 i dag, har bedd om tidlig UL,så jeg håper jeg får det i uke 8-9. Når jeg har mistet en gang så blir man så oppmerksom på alt og tolker alle signaler og symptomer dithen at det går galt igjen. Er det noen flere som har det slik som meg? er det noen som har opplevd det samme men det har gått bra med. Jeg blir nok ikke beroliget før jeg har vært på UL,men jeg tenker at så lenge jeg ikke blør(veldig mye) så er det ett godt tegn. Men er jo redd for at det er svangerskap utenfor livmoren,tom fostersekk og alt det andre som går an at det kan ha gått galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære solstrålen. Jeg er like engstelig som deg nå. Har fått en del beroligende svar fra andre som det har gått bra med, men jeg må nok høre det fra legen før jeg tror på det. Har vært veldig nedfor siden i går. Har hatt brun utflod siden i går ettermiddag og i tillegg litt blod i urinen. Noen av symptomeme er også borte. Håper så inderlig at det går bra med oss, vi får holde hverandre oppdatert! Skal sende gode tanker til deg!! :-) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet at det er mulighet for at det går bra,men når jeg har allerede mistet en gang,så er tankene der om at det kan gå galt en gang til,og blir ikke beroliget før man har vært på UL. Forrige gang trodde jeg alt var bra,men det gikk galt,tidlig UL i uke 12,vært dødt siden uke 9,men kanskje det er motsatt nå? tror det går galt,men det går bra? håper virkelig det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi må bare håpe på det beste. Har du legevakt i nærheten, kan du jo evt stikke innom og se om de kan finne svar? Jeg gjør det hvis ting blir verre. Har du smerter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei,ingenting,det har vært bare nen smådråper med blod av og til. Kan ikke tro at jeg er gravid for jeg har ingen symptomer i det hele tatt,de har vært fraværende ett par dager. Nei vi får krysse fingrene og håpe det går bra med begge. Du er i deseberklubben du også ikke sant? synes å huske nicket ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jeg. Termin 21. des. Ja, vi får krysse fingrene. Jeg har hatt litt smerter, men dette har jeg hatt hele tiden. "Murresmerter" i korsryggen. Gir deg en lyd når jeg vet noe, hold meg oppdatert på din stiuasjon! Håper alt går fint med oss begge (fire).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...