Gå til innhold

Samboer'n klar.... men ikke jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har såvidt passert 32 år, og tiden burde for lengst vært inne for å tenke barn. Men jeg er litt redd... Samboeren min, som jeg har kjent knapt et år, er helt klar for å prøve. Jeg synes det kanskje er litt tidlig? Jeg har jo ikke kjent ham så lenge, men så er det alderen min da, jeg er jo ikke 25 lenger. Det tar jo tross alt 9 mnd å gå gravid også! Mange tanker i hodet om dagen. Og som ikke det var nok så har jeg akkurat fått tilbud om en ny jobb, mye mer stressende enn den jeg har, og mye skiftarbeid. Men jeg vet jeg har lyst på barn! Noen flere som tenker mye om dagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når man skal planlegge ett barn er det ett vanskelig valg og ta har jeg merket.. jeg har selv nettopp tatt valget med min samboer for og begynne og prøve.. fikk helt panikk i starten.. men no er jeg forbredt meg på alt og det værste og jeg er ikek redd lengre.. jeg er helt i HUNDRE!!!

så må du huske at du er 32 år... jo lengre du venter jo vanskligere er det.. sjansen for at jeg blir gravid ved første pp er større enn at du.. du vil mest sannsynlig måtte prøve over lengre tid så jeg ville nok bare hoppet i det, du har jo lyst, men er litt redd, 100% klar kommer du aldri til og bli, men du vet også at du aldri kommer til og angre på det heller

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...