Gå til innhold

himmel, så lett det er å røpe seg!


sofia får lillesøster 13.12

Anbefalte innlegg

ei på jobben spurte meg (trodde jeg) "Hvordan går det med hormonene?" "HÆÆ;" svarte jeg, "vet du at jeg er gravid?" "Nei, jeg mente ungdommene, de er så fulle av hormoner nå( vi er lærere på ungdomsskole. Også blablabla, før hun skjønte hva jeg hadde sagt. Holdt på å le meg i hjel, er 7 uker på vei,og har ikke tenkt at noen på jobb skal vite... Sånn kan det gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe ryktene går nok på jobben hos meg og....er jo så mye kvalm og har dratt hjem flere ganger pga det....tror folk begynner å lure på noe!!

 

Sjefen vet det, fordi jeg slet med blødninger og trodde jeg kom til å miste.

 

Måtte dra hjem fra jobben i dag også pga kvalme, og noen bare: haha er du gravid eller? jeg kunne takk og pris redde meg bak at samboer har omgangssyke:P

 

Men hvor lenge de tror på det, det vet jeg ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi, jeg har heldigvis ikke røpt meg, syns jeg har vært kjempeflink. Er over 8 uker på vei, har vært på flere fester/vorspiel og drukket munkholm/brus uten at noen har fått mistanke (tror jeg da..). Ei i vennegjengen som nettopp har fått en liten jente så vi har snakka masse om det å få barn o.l, og jeg har fått mange direkte spm om når jeg kunne tenke meg det. Men jeg har ikke vært noe plaget med kvalme eller noe så da er det jo så klart mye enklere. Skal i alle fall til UL neste uke og gleder meg veldig for går det bra skal vi fortelle de nærmeste da. Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utennom familie har jeg klart å holde meg, men nå er jeg i uke 11 og når jeg i denne uken sprakk til en var det så godt å fortelle det at jeg bare fortsatte:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv hatt etpar fester der jeg har drukket alkoholfri vin fra skrukork-alkoholvinsflaske ;o)

Er nå i uke 9 og siden jeg ikke har vært noe som helst dårlig, så er det ingen bortsett fra meg og min mann som vet at det er noe på gang. Men foreldrene våre skal få vite det neste helg! :oD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å,så flinke dere er! Her hos oss var det testing mens en legekompis var på besøk. i det jeg testet kom mamma og pappa, og sambo bare tok den positive testen og ga den til pappa. "Ser du hva dette er?" Stakkars pappa, det gjorde han ikke, er for gammel til å ha sett noe sånt før!

 

Sofia vet ikke, og ikke de på jobben og elevene mine... Men familie vet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg var å kjøpte bodyer idag da en venninne plutselig stod ved siden av meg. er det noe på gang eller sa ho? (jeg har spart på ting over lengre tid så det hadde ikke trengt å bety noe), men da ho spurte så begynte jeg å grine. hehe så da skjønte ho jo det. så da sto vi der i butikken og grein begge to:-)

det var gledes tårer asså:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...