Gjest Skrevet 21. april 2007 #1 Skrevet 21. april 2007 Jeg er åtte uker på vei. Har knapt hatt sex etter jeg fant ut jeg var gravid. Jeg har lyst, men jeg orker ikke. Blir lei meg pga dette, med tanke på sabo..men det blir ikke rett og trompe seg gjennom det heller....syns det er vanskelig jeg. Vil jo vi skal ha det bra.....noen andre?
sofia får lillesøster 13.12 Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 jeg har det som deg. er 7+2, trøtt og kvalm. synes også synd på sambo, men klarer ikke forholde meg til det. håper virkelig det endrer seg og at jeg får superlyst etterhvert!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Tror ikke det er uvanlig. Det er først nå siste ukene jeg har lyst på sex, og det er fordi jeg ikke kan ha det (er 17 uker på vei). Har fått samleieforbud av legen. Tror jeg kan telle på en hånd hvor mange ganger vi har hatt oss siden jeg ble gravid. Syns ikke du skal bekymre deg og ha dårlig samvittighet av den grunn. Du kan jo ha masse sex senere. Det er ikke nødvendig å gjøre det av plikt.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 det erikke snakk om å gjøre det av plikt heller da:-)Men klart jeg reagerer. Jeg har jo nærmest vært ustyrlig med tanke på appetitten på sambo i alle år. Satser på atlysten kommer tilbake. Savner jo nærheten og kosen sda. Hvorfor kan dere ikke ha samleie da? spør nå jeg.-)
Tussa og Sofie Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 Jeg har det også slik, er 12 uker i dag (Smiiil) og vi har vel hatt sex toppen 6-7 ganger siden jeg ble gravid. Jeg er ikke spesielt kvalm, men er i litt pussig humør. Fort irritabel og noen dager vil jeg bare være alene, eller sitte helt i fred. I ukedagene etter jobb er jeg sliten og da er det helt uaktuelt. Jeg har også dårlig samvittighet, men har forklart for sambo hvordan jeg føler det og han respekterer selvfølgelig det. I tillegg føler jeg meg oppblåst, er super treg i magen, fått mer kviser osv så føler meg ikke akkurat sexy for tiden!!! Håper det går over litt ) Er enig i at man ikke skal gjøre det av plikt, det blir feil!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 Kan ikke ha samleie pga forliggende morkake. Du skal se at lysten kommer tilbake etterhvert.
Gjest Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Joda lysten kommervel tilake, men det blir ikke det samme. Husker jeg fra sist sv.skap. Alt skal være så forsiktig. Oki blir stas med baby, sex kan vi ta igjen....
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 gud takk og pris at det er andre som har det som meg! Blir så lei meg på hans vegne, men kaster opp 5 ganger om dagen og føler meg så lite sexy at jeg blir kvalm av meg selv:P Håper det blir bedre, vi har ikke hat sex siden jeg fikk vite om at jeg var gravid fordi jeg først trodde jeg kom til å miste også ikke alikevel og nå kom kvalmen og uff alt på en gang.... Han forstår jo takk og pris, men alikevel!
kmne+ida+sara Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 Hos oss er det litt omvendt, men sambo synes det er litt creepy å ha sex når det er "en til der nede" som han sier... Men vi jobber med saken, for jeg orker ikke å gå 9mndr uten... Fikk ihvertfall til en begynnelse her om dagen, hehe. Høres litt sprøtt ut. Er det flere som har fått samme reaksjon fra sin mann?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå