Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hallo alle sammen vi er fortsatt prøvere og vi prøver iherdig. Jeg og gubben er begge 45 år har 2 små jenter på 4 og 5 år også har jeg 3 gutter på 25 , 23, 21 , og en jente på 20 fra før, Så er saken den at vi så gjerne vil ha en liten til før tida går ifra oss. Har vært hos gyn og eggløsning er punktlig mensen er det samme altså ingen ting annet enn alderen kanskje, men det er da visst ganske vanskelig har det vist seg. Nå trenger vi litt gode råd var gravid i 2005 men mistet da og siden har vi slitt litt. Er det noen av dere som vet noe lurt så er vi meget mottakelige . Takk fra meg hilsen Viny

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9052416-noen-tips-til-gammel-pr%C3%B8ver/
Del på andre sider

Fortsetter under...

viny

Så herlig og se at noen har energi og overskudd til mange barn, er det jeg alltid har ønsket meg også. Har bare ikke truffet mannen som ville ha dem med meg, før nå. Har 2 jenter på 12 og 18 fra tidligere forhold. Har nå en fantastisk mann, som er barnløs. Vi ønsker oss barn sammen, og har etter 19 pp hatt 1 SA og ingen ting har skjedd etter dette. Vi satser på 2 tette før vi gir oss, i en alder av snart 38, så begynner det og haste. Står på vent til utredning, og er lovet og komme inn innen 10 juni 07, så nå skjer det snart. Vil råde deg til å søke hjelp, utredning. Kanskje får du pergo, det kan være nok til at det klaffer. Ikke kast bort flere pp på å streve selv, sjekk om det kan være noen hinder som er løselig. Håper dere får det etterlengtede lille snart, lykke til.

Hei jeg er 45 og fikk en attpåklatt i september. Mannen min er ti år yngre enn meg. Vi sjekket alt og legen fant ut at alt sto bra til med meg men at mannen min hadde litt late svømmere!!! Oppskriften vi fikk fra legen var å avstå fra sex i 12 dager fra og med første mens dag, så aktiv sex i seks dager. Vi satte igang og det funket fint, så det kan dere jo prøve. Bygger seg jo opp litt ekstra spenning også i de tolv dagene og ikke alltid like lett å vente.

Tusen takk for at dere tok dere tid til å svare meg. Jeg har vært til undersøkelse hos gyn og tatt en masse blodprøver som viser at overgangsalderen er langt i det fjerne men likevel blir det ikke noe resultat uansett hvor hardt vi prøver. Jeg har satt gubben på det meste av vitaminer som finnes på markedet han sa med et sukk her om dagen at han aldri hadde spist så mye vitaminer før i hele sitt liv. Ellers så har jeg begynt hos homeopat og får både homeopatmedisin og fotsoneterapi. Det er svinaktig vondt men aldeles nydelig etterpå. Jeg har også bestillt time til gubben med beskjed om at fotsoldatene hans kanskje burde få en liten oppkvikker. Ble advart av homeopaten om at vi kunne risikere tvillinger , hørtes flott ut måtte jeg si. Veldig spennende ihvertfall vi går på med liv og lyst heldigvis er kåtskapen på topp men skal prøve å vente litt slik at det samles opp litt. Igjenn takk skal dere ha skal holde dere informert om hvordan det går. Hilsen Viny

Hei Viny

Fantastisk at dere har saa stort paagangsmot, og atpaatil har saa mange barn fra for. (beklager bokstavene, engels tastatur).

Jeg blir selv 45 snart..har ingen barn fra for, men vil saa gjerne...Har IKM ca. 3 mai saa naa gaar jeg bare og venter i spenning. Dette er mitt 3 forsok. Jeg har ogsaa undersokt at alt er iorden saa da er det bare aa staa paa :-)

Lykke til... vi faar holde verandre oppdatert

Annonse

Ingen tips men vil bare si hei! Fint å se at det er andre her på andre siden av 40 streken.

Blir 44 om en uke og prøver så veldig på den første.

Har først nå funnet en som vil ha barn, og etter en SA i uke 11 ble jeg bitt av "babybasillen" :-)

Foresten et tips er jo å tempe og sjekke el-slim.

Lykke til alle sammen!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...