tusseliten Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg har termin 05.05.07. Lurer på om noen kan se om jeg får før tiden. Jeg har 2 jenter fra før og venter jente nr 3. Jeg er født 24.07.76 Han er født 19.10.72
tusseliten Skrevet 20. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. april 2007 Var innom her i fjor sommer, og da var det mangen som spådde. Jeg fikk svar på kor tid jeg ble gravid. Og det stemte. Lurer på hvorfor ingen svarer lenger... Ser jo helt tomt ut på denne siden. Ingen som har fått svar di 3 siste ukene. Eg er fødeklar og har små kynnere nå. Lurer på om eg får før tiden eller om eg må vente eit par uker til. Håper noen vil svare meg..
nattinatt Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Hallo Du for meg så ser det ut som at fødselen skjer rundt den 8 mai.Lykke til vennen
tusseliten Skrevet 21. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. april 2007 Så kjekt å se at du fremdeles var her inne:) I mai i fjor spådde du at eg sko bli gravid i juli/august, og d stemte. Du spådde også at det sko bli ei jente, og d stemte og ut i fra di 2 ultralydene eg har vert på. Så nå får me se om det stemmer med 8 mai:) Kan du se om det blir en grei fødsel, og om den tar lang eller kort tid? Blir det ei stor eller lita jente? Takker så mye for svar:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #6 Skrevet 22. april 2007 Ser du kommer til å føde i desember og det blir tre gutter, en på 9 kilo. Det er tre forskjellige fedre og den ene snakker flytende dansk, har store føtter og er gudsgave til de eldre. Pass på nøklene dine, noen kommer til å stjele motorsagen din.
tusseliten Skrevet 22. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. april 2007 Så kjekt å se at du fremdeles var her inne:) I mai i fjor spådde du at eg sko bli gravid i juli/august, og d stemte. Du spådde også at det sko bli ei jente, og d stemte og ut i fra di 2 ultralydene eg har vert på. Så nå får me se om det stemmer med 8 mai:) Kan du se om det blir en grei fødsel, og om den tar lang eller kort tid? Blir det ei stor eller lita jente? Takker så mye for svar:)
Anonym bruker Skrevet 22. april 2007 #8 Skrevet 22. april 2007 Blir ei stor jente på 4970 gr. 53 cm. Fødselen tar 4 timer.
tusseliten Skrevet 22. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. april 2007 Kem er du? Kor blei det av den gutten på 9 kilo då? Har du ikke noe betre å finne på, enn å svare masse tull på folk sine spørsmål??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå