Galskapens overhode Skrevet 20. april 2007 #1 Del Skrevet 20. april 2007 da fikk min næreste venninne sitt andre barn. Fra før har vi begge to døtre som er like gamle. GJETT OM JEG ER BABYSYK!!!! Det siste tilskuddet til familien var brun i huden (litt gulsott) og helt svart i håret. Rosa sløyfe hadde de til og med satt i den fyldige hårmanken hennes. Hun var så perfekt. Akkurat passe tung, akkurat passe lang og utrolig bedårende!!! Jeg sa det til sambo at akkurat sånn baby vil jeg også ha, bare at den skal være vår.. Og jeg vil ha den NÅ SNART sa jeg... Han: Når er snart da? Jeg: Sånn om et år kanskje? Han Oj, da må vi jo bli gravide inne de neste 3 mnd da.. Jeg: Ja..(litt nølende) Han: Ok.. vi kan prøve på barn så snart alt er i orden med deg der nede.. For 6 uker siden ble jeg operert for svangerskap utenfor livmor. (Ikke planlagt) Og har siden da hatt litt problemer med smerter, masse blødninger med mer.. Da erklærer jeg meg selv for frisk fra og med i dag (eller så snart denne blødningen er over).. Kanskje vi er så heldige å ha et lite nurk i armene våre neste vår.. ..Åh .. da blir det bryllup med baby da.. Skal jo planlegge et bryllup til august 2008 også.. SÅÅÅ mye spennende som skal skje på EN gang.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9052227-19-april/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 20. april 2007 #2 Del Skrevet 20. april 2007 oi oi OI så spennende!!! Er farlig å hilse på sånne søte små perfekte velskapte babyer ;o) hehe.. smitteeffekten er så stor! Har selv satt meg fast i det samme men gleder meg dertil ENDA mer til å få min egne lille. Og du vet jo fra før av hva alt innebærer så da må det jo være ekstra stort?? Får håpe blødningene roer seg veldig snart, og masse lykke til i prøvingen!! Hadde vært gøy å treffes inne på en av terminklubbene.. hehe... Også bryllup da, yeah.. mye bra i vente hos dere ja!! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9052227-19-april/#findComment-9052252 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå