Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 min samboer er 39 år og j er 33. vi har snakket om det å få barn. J ønsker dette sterkt og han sier han vil ha barn. men der stopper det. det er alltid j som tar det opp, han nevner det aldri. vi har begge jobber og dette er ikke noe hinder. j blir snart sprø av dette. j vil prate om det, se fremover, planlegge. hva sier dere til dette? hvordan var deres menn i forhold til planlegging og engasjement? vil han dette nok? av og til lurer j på om det vil bli noe barn uten at j står på og stadig tar opp dette temaet.. noen som vil dele med sine erfaringer og synspunkter?
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hei Jeg og min mann har vært sammen i 9 år men gift i kun 1 1/2 år. Vi er begge 28. Da vi giftet oss og flyttet i nytt hus ble vi begge enige om å vente litt med å få orden på livet. Så ble det sykdom og dødsfall av de nærmeste så vi utsatte, men han har hele tiden sagt til meg at han er klar når jeg er klar. Uansett ville han støttet meg. Jeg må innrømmet at det var meg som pratet mest om det, de fleste men er vel ikke like åpne som oss damer. Så siste mens i januar sa jeg at nå skal vi prøve og det gjorde vi, og det beste av alt var at han var innstilt på de like mye som meg. Det klaffet på 1pp og han var såååå glad, det var jeg også men som han sa han elsker å se meg så lykkylig. Jeg må innrømme at februar måned var ganske slitsomt med sex hver dag og det føltes mer som oppgave men det har ordnet seg nå. Vi er tilbake på det gamle kose planet og ikke bare pliktmessig sex Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 hei meg igjen! skal si klokka går fort gitt, klokka er snart to allerede. det høres ut som det har ordnet seg fint for dere. j vet jo at sambo vil ha barn og det er jo positivt. han sa for eksempel for litt siden at det nå var lettere å se for seg selv som pappa enn for ett år siden. og da ble j kjempeglad. det var selvfølgelig j som tok opp temet da, men han svarer jo... prøver å være positiv opp i dette. ble bare litt lei meg i kveld. hadde så lyst å ta det opp med ham, men er redd for å mase også. vil også at han skal ta opp temaet...ble litt rotete dette her. men godt å lette på trykket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå