Gå til innhold

Så er jeg er igjen.......

Sushi

Anbefalte innlegg

Så er jeg her igjen.......

Gleden var stor da jeg testet positivt 11. april- litt over to år etter MA i 2005. I går var jeg på en konferanse gjennom jobben, og oppdaget i en pause at jeg var begynt å blø. Blanding av brunt og ferskt blod. Gynekologbesøket i dag viste at jeg hadde SA. Det meste var kommet ut av seg selv.Må heldigvis ikke ha utskrapning slik som sist. Godt er det, i det minste. Og vi som var så glade og optimistiske.....Føler meg bare helt tom !!

Fortsetter under...

Trist å lese at du mistet igjen!! Føler med deg!

Håper du har noen rundt deg som kan gi deg støtte i tiden som kommer. Hvis ikke, er det mange her, som har vært gjennom det samme som deg, og kan gi deg støtte og oppmuntring.

Ikke gi opp håpet om å få en liten i armene - en dag blir det din tur!

Stå på, be om mer oppfølging - så klarer du det til slutt=)

Så utrolig leit å høre Lisk :(

Veldig trist at det ikke skulle gå veien denne gangen heller.

Håper inderlig det kan ordne seg noe for dere, enten egenprodusert baby eller et adopsjonsbarn.

Husker deg godt igjen fra tidligere. Vet ikke om du husker meg... jeg hadde ia69 som nick tidligere.

Var det du som skiftet nick til Salamat?

Ikke verst at du husker meg... :) Det er jo så lenge siden.

Jeg ble endelig gravid i desember, men mistet dessverre.

Hadde en MA i uke 13. Har nå nettopp begynt å prøve litt igjen og håper på å slippe så lang ventetid denne gangen.

Ja, det hadde vært hyggeligere om vi kunne prates i ett annet forum, men sånn er nå engang livet... dessverre.

Annonse

Leitt å høre at du har mistet igjen, du også. Jeg hadde MA i 2005. Ikke gøy å oppdage mange uker etterpå at fostrene var døde. Derfor vil jeg heretter alltid forlange tidlig UL eller gå til privat UL bare for å få vite hvordan ståa er.

Masse lykke til med prøvingen. En dag lykkes vi !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...