Gå til innhold

symfyse mål i uke 29 - er det bare meg....

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

nei, hun sier at det er helt normalt i forhold til min kurve... jeg er ikke så høy at det gjør noe (158 cm...), så det er helt ok å ikke ha større mage. bare litt nysgjerrig på om jeg er helt alene her... det finnes jo andre små jenter enn meg:-)

Jeg hører egentlig til i augustklubben, men viller meg litt inn her også av og til:)

Jeg er 26 jeg og er i uke 25:S

Jordmora lurte på om det var to inni der, men så bare en:)

Men vil dette si at ungen er stor eller at jeg er lenger på vei? Håper litt på at jeg er lenger på vei da:D

Som du ser i andre innlegg så varierer symfysemålå veldig. Både eg og beibiboom ligge heilt nede i det grønne feltet på kurva, mens du ligger over det grønne feltet. Mulig du har ein stor unge der inni, har masse fostervatn, høg livmor.. Men de fleste ulterminane som de fleste går etter, stemmer då dette blir gjort i forholdsvis same vekenr for alle.

Selvfølgelig kan du var lengre framkomen, men sålenge ingen vett så er det et utgangspunkt å gå etter, din termin i august.

Annonse

jeg er lite...160...hadde syfysemål på 25.5 i uke 26+2. men merker at denne legen måler litt andeledes enn den forrige...videre var jeg på u.l i uke 25, ungen er helt normalt stor..... men så hadde jeg litt fleskete mage fra før.....tror det er vanskelig å ikke få med spekket når dem måler.....gud veit... Men du har neppe noe å bekymre deg for....tror de måla er så som så....legen min måler der hun tror livmora står....hehe...fikk dette bekreftet da jeg var til u.l i uke 25 og en jordmor sjekket....da fant legen ut at jeg hadde rett om hvor høyt den stod...men likevel fult innenfor det normale..bare litt kort mage...men i mellom tiden rakk jeg å bekymre meg for at det var for masse vann....etc etc.... så det jeg mener er; ikke tenk på de måla....

Jeg hadde 24cm når jeg var 26+2 og ligger helt på den rød streken noe jeg har gjort hele tiden. Syns magen er kjempestor nå! (27 uker i dag) Er heller ikke så veldig høy, 162. Er bare glad for at babyen ikke er større. Syns 3,5 kg er mer enn nok!! Men samboer var 4,2 kg når han ble født, så det kan bli et stort barn.

Annonse

Jeg har vært på kontroll i dag, og er 30 uker i dag. Har hele tiden ment at jeg hadde liten mage, og var nesten litt bekymret. Viser seg at jeg er 26cm, og det er ikke stort. Hun regnet med at hvis jeg fulgte denne kurven, ville jeg få en baby på ca 3000g, det var jeg selv også da jeg ble født. Jeg er ganske lang (174) og tynn. Men som legen sa, magen kan lyve! Bare glad jeg var innenfor det grønne feltet :)

nei, ikke til navlen! til toppen av livmora, og det er mye høyere opp!! du kan sikkert kjenne livmora di selv, det kan i alle fall jeg. Men jeg har aldri målt selv da, venter alltid til neste kontroll.

Jeg ser at det er andre også som ikke har de største målene, det er bra;) Taswe: kanskje det er noe med lufta på ålgård?? he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...