Gå til innhold

Eldre typen TFK...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte rimelig TFK joggster forrige uke,viste seg at det var den tidligere typen...antar det hvertfall ettersom den er noe ulik den nye.

Skulle hatt søskenbrett til vogna,men Brio-brettet mitt passer ikke da akselen er litt bredere enn på Simo'en jeg hadde.Men akselen er ikke så bred som på den nye,sååå: lurer på hva som kan passe på den? Tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TFK sitt mamaboard... Brett både for mor og barn... hehe Spør i den butikken du kjøpte vogna...

Skrevet

TFK har både eget søskenbrett og mamaboard.

Skrevet

Vet de har Mamaboard,men hvilket søskenbrett? Har ikke funnet det noe sted,jeg...

Skrevet

Tror de har det babyjungle.nl

Skrevet

Mamaboard er også søskenbrett...

Skrevet

Mamaboard er smalere og lengre som et skateboard. Det er jo til å sparke seg bortover.

Skrevet

Sett på mamaboard,men syns det er for smalt til småen å stå på,.men sikkert fint bak en joggster til å stå på for mamma når man kan 'sparke' seg en tur;-)

Skrevet

Ja, jeg vet da det! Volsomt å du pirker! Mamaboard kan fint brukes som søskenbrett også!

Skrevet

Og det var da voldsomt så irritabel du var da..... Så lenge det er søskenbrett hun er ute etter og det finnes så kan jeg ikke skjønne hvorfor det er vits å terpe sånn på det mamaboardet.

Selv synes jeg det er utrolig kjekt også og har lyst på det selv, men ikke som søskenbrett.

Skrevet

*flirer*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...