Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som er ekstremt tidlig ute med handlingen? Jeg har jo ennå ikke vært i Danmark (drar ant. om en mnd) men har kjøpt en god del babyklær allerede. Koser meg veldig i babybutikkene og i dag måtte jeg bare innom Polarn o Pyret på Glassmagasinet. Det har bare så mye fint, sukk. Må vel innrømme at det datt noe i posen i dag også. Hvor skal dette ende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi! Kjenner meg igjen der ja! Vi handlet en del før jeg ble gravid vi også. Det var koselig, holdt motet oppe i den tiden vi ventet og ventet.

Vi passet på å holde oss til kjønnsnøytrale klær og spredte innkjøpene litt i alder så ikke det skulle bli for mye nyfødt tøy. Vi snakket dessuten litt om at det ikke var 100% sikkert at jeg ville komme til å bli gravid, men vi var enige at om det skulle være saken så ville ikke 2-3 poser barnetøy kunne gjøre saken stort verre. Men nå er jeg gravid, tiden går fort og det er fint å ha mye på plass allerede.

Fant mye bra på tilbud, så ungen vår har kostet masse penger å lage, men den får en veldig rimelig garderobe det første året da det meste er kjøpt på salg.

Skrevet

Jeg synes det klør i fingrene når jeg går forbi en butikk med baby klær! Gud så mye fint de har.... Er også inne å sniker litt på ebay av og til, de har ganske mye bra der. Men vil liksom ikke bestille/kjøpe for mye da jeg for det første ikke er gravid og ikke vet om jeg skal kjøpe gutte eller jente klær.

Var innom en baby utstyrsbutikk i går da med ei venninne, så på vogner... halleduss jeg har lyst på baby gitt!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...