venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg har vært sikker på at jeg har vært gravid den siste uken.alle symtomer og mensen kom ikke på onsdag som den skulle.tok en test for ca en halv tine siden,ble skuffa,men så plutselig en veldig utydelig skygge.ble litt letta igjen,men er jo ikke sikker. hvis je regner ut sånn ca tror jeg at jeg er ca 3 uker på vei. så på pakka etterpå at testen skulle tas om morgenen hvis jeg var tidlig på vei. tenkte jeg skulle ta en ny,men kan jeg tisse på ett glass i morgen og la det ligge i 6-7 timer,må på jobb i morra ser du. eller bør jeg ta det på morran på søndagen sånn at urinen er "fersk"????????
lillemor og lillebror Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 er ikke helt sikker, men trur ikke det har noe å si om den står litt. HCG kan jo ikke "lage" seg selv, om urinen står litt. om du setter den kjølig holder den seg fersk ;P som sagt er jeg ikke helt sikker på dette. men er du usikker kan du jo vente til søndag..
venter nr 2 i august,er 12 uke Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 tusen takk for fint svar,jeg tror jeg venter til søndag:) du får krysse fingrene for meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå