Gå til innhold

Hvordan kan jeg vite når min IKM er?

Anbefalte innlegg

Dette er min første pp etter pilleslutt, og jeg håper selvfølgelig at vi har fått det til å klaffe på første forsøk... MEN, når skal jeg teste?? Syklusen min er jo sikkert ikke den samme som når jeg gikk på pillen...

Kjenner forøvrig masse ubehag nederst i magen, ikke smerter akkurat. Bruker ikke å ha ubehag i forhold til mensen, så dette er noe helt annet for meg... Tror jeg muligens hadde EL rundt den 12.-13.april... Noen som har noen kommentarer til meg?

Fortsetter under...

Forstår deg godt. Jeg har ikm på mandag, dumme meg testet på tirsdag som var og den var jo selvfølgelig negativ. Prøver å holde meg til mandag, men det er ikke lett. Var å målte progrestoron nivået i går og fikk vite at minst 3 egg hadde falt ned denne syklusen så det er bare å håpe.

Hei! Vil bare dele med deg hvordan jeg hadde det etter pilleslutt, for jeg ble skikkelig lurt :( Har alltid hadd regelmessig mens, men etter pilleslutt gikk det 49 dager til jeg fikk mensen igjen. Hadde masse vondt i magen, ømme pupper og innbilte meg flere tegn på graviditet, og var jo 99% sikker på at jeg var gravid når mensen ikke kom som forventet, men testene var negative. Etter pilleslutt blir visst tegnene på mensen mye sterkere enn når man går på pillen, og alt dette nye tolket jo jeg som graviditet. Det var bare denne første mnd mensen kom så sent, nå er den stabil igjen :)

Håper ikke jeg tok alt håpet fra deg nå, ville bare dele litt erfaring.. Ønsker deg masse lykke til med en spennende tid fremover, og krysser fingrene for at du er gravid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...