Gå til innhold

Høygravid i bryllup.. har ikke noe å ha på!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du bor i byen burde det ikke være problem å finne en fin mammabutikk! Her hvor jeg bor har det i allë fall blitt big business, og stadig flere åpner butikker med mammaklær i litt mer normale prisklasser enn mye av det jeg har sett på før i alle fall. Ikke noe konkret tips da men...Lykke til:-)

Åå har du virkelig sett på mammahuset.no da? Synes det er flere fine kjoler der jeg.. men man har vel forskjellig smak. Jeg vet jo ikke hvordan du ser ut eller liker å kle deg heller da.

Hva synes du om denne da?

http://www.mammahuset.no/productview.php?page=6&mgid=6&gid=7

• 2 uker senere...

Jeg skal også i bryllup like før termin.. fant en kjempe fin kjole i København som er veldig vid fra under puppene og ned. Det er ikke gravid-kjole, men noe jeg også kan bruke etter fødsel.. Hvorfor ikke se i vanlige klesbutikker? Mye fint i butikkene om dagen, som også passer til oss gravide..

http://g1b2c.susoft.com/mamasitab2c/products/findproducts.do?category=20&id=20E&text=Kjoler

Silkekjolene fra Look at mom er helt fantastiske på og kan brukes etterpå også da det er ammeåpning i dem. Ellers er det flere kjoler nedover på siden som er superflotte til bryllup.

Annonse

HEI!!!! Jeg har selv lett og lett etter pene kjoler i alle disse mammabutikkene og på alle nettstedene uten å finne noe. MEN: slik fasongen er på kjolene i år har jeg ikke hatt problem i det hele tatt med å finne en nydelig kjole på en vanlig butikk når jeg først begynte å lete der. Kjøpte meg en kjempefin 17.mai kjole på Vero Moda for eksempel som kostet 300 eller noe sånt. Noa Noa har masse, det samme med Vila! Jeg føler meg også mye finere i disse kjolene, for i gravidekjoler føler jeg meg virkelig som et FJELL!!!! Lykke til, håper du finner noe!

Hei Fant kjole på vero moda til 17.mai en lekker kjole til bare 399. Den var i sort(de hadde den i bers) med litt mønster på siden.Stoffet var i sateng, tube overdel og kne kort.Den var onkli lekker på.Du kan jo se der om de har fler av den igjen.

På Majorstuen i Oslo finnes det en klesbutikk som heter Svangerskapet. De har masse lekkert. Var selv i bryllup på Bali i påsken og dro dit og kjøpte 2 nydelige kjoler. Masse lekkert. Ikke så ille dyrt heller. Betalte 1200,- for 2 kjoler.

De har også en hjemmeside www.svangerskapet.no

Lykke til!

Hei. Jeg skal ogsp i bryllup like før terminen, og lurte veldig på hva jeg skulle ha på meg. Var innom en butikk i påska i Sverige som het Gina Tricot hvor jeg fant kjole som jeg skal ha på meg. Den kostet 199 kroner, så det var en grei pris syns jeg ift nærmere 1000 kroner på andre butikker. Jeg skal ha denne kjolen med tights under, tror det blir kjempe fint. Gina Tricot ha åpna butikk i Oslo, Tønsberg og Sandefjord.

Annonse

Eg var inne på Agjato (var iallefall det den heitte før..) under Smørsbroen i Bergen, der hadde dei boob-kjolar som kan brukast både før og etterpå. Veldig fine, og gode å ha når ein skal amma seinare. Problemet mitt er at eg følte rompa blei framheva, så eg ser nesten ut som ho i den teikneserien med store pupper og rompe (bortsett frå at magen held på å bli større enn puppene no. Så for dei som vil framheva diverse kroppsdelar (eller har lita rompe), så er den kjolen perfekt. Dei hadde forresten andre kjolar òg, men dei var så svindyre at eg ville venta litt med å handla til eg har betre tid og betre jernlager... Og har fått att på skatten...;-) Kjem godt med no!

Lurer forresten på om det er haldningen eg har som framhevar rompa? At eg får så mykje svai i ryggen no...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...