Gå til innhold

November: Beskyttelsen i sengen....


♥BergensJente m/ Keiser♥

Anbefalte innlegg

Den beskyttelsen som brukes i sengen ( vet ikke hva det heter), rundt kanten. Hvor ofte vasker dere den? Jeg må innrømme det at jeg ikke har vasket min enda, men er vel kanskje på tide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å svare på det siden jeg ikke har noe rutine på det,men har bare vasket den en gang foreløpig,men så har han ikke ligget i sengen hele tiden heller.Han lå først i kurv.Så litt over en måned har han vel ligget i sengen sin.Tenkte jeg skulle rive av alt sengtøye hans igjen og da går nok også kantbeskyttelsen med denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, der sier du noe.. Men det er faktisk ikke lenge siden jeg begynte å bruke den, så jeg ser det an litt.. Kanskje det holder med en vaskerunde når den er synlig skitten.. Den kalles forresten sprinklebeskytter.

( som om det var sprinklene som måtte beskyttes! OOOh, aaah, pass på. Her må vi passe på så de voldsomme barna ikke ødelegger hele senga : ) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir den noe særlig møkketet enda da? kanskje litt støv. Har hatt den av en gang og da ristet jeg den litt,men ikke vasket den. vesla ligger jo ikke inni den akkurat..hun ligger og spreller midt i senga hun:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vasket den to ganger, men det er pga allergien... Ellers hadde jeg ikke giddet det tror jeg. Min har også et helse pledd som er rullet sammen som han ligger og gnir seg inntil så han ligger ligger ikke borti senge kanten heller.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...