Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Jeg prøver å finne ut av hvilken vogn som vil kunne passe til min veldig høye mann. Noen som har erfaringer eller tips?
sudoku Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Vi har en Quinny Freestyle og pappa'n (1.94) her er fornøyd. Den er god å trille. Minus har vært at Dreami bag'en ble for kort til vår lange gutt ved 4 mndr. Den er litt tung å løfte inn&ut av bil. og siden den er bred melom bakhjula (som er grunnen til at den er den stødigste av 3.hjulingene må vi ta av det en hjulet for å få den inn i bilen, og det blir litt trangt i butikker og kollektiv reiser. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg har hørt og erfart at Quinny er LANGT fra den mest stødige 3-hjulingen!! TFK er en dyr men solig og kanskje den mest stødige 3- hjulingen! Den er høy pga lang sittedel til barnet og en fabelaktig god vogn! Den er ganske smal mellom bakhjulene...
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #4 Skrevet 21. april 2007 Vi har EW og jeg tror denne blir i korteste laget. Vi er ikke spesielt høye 1,70 og 1,76 og har vel bare 3-5cm opp til høyeste regulering når vi bruker den.
Bægge dætern Skrevet 21. april 2007 #5 Skrevet 21. april 2007 tfk er høy. ew er helt åpen mellom topp av rygg og kalesje, se bilder forfra på hjemmesiden deres av sportsdel.........litt vel åpent for norsk klima kanskje? siden mannen din er så høy får dere kanskje et stort barn (slapp av, trenger nødvendigvis ikke være stor ved fødsel : )) godt med bag som varer over 6 mnd og sportsdel som passer opp til tre år (lange turer eller soving på dagtid) dette får dere med tfk : ) unngå pro 3 for den er veldig kort i ryggen!
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #6 Skrevet 21. april 2007 kanskje TFK joggster3 eller joggster twist passer bra.se bilder www.quinny.de
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #7 Skrevet 21. april 2007 EW er ikke helt åpen, men det går an å ta av nederste delen av kalesjen slik at den blir som på bildene.
utstyrsdilla13 Skrevet 21. april 2007 #8 Skrevet 21. april 2007 Vi har brukt ew i snart et år og den er utrolig stabil og rubust. Vi har hatt flere vogner og anbefaler Easywalker. Har solgt de andre vognene mine etter denne. Den er GOD å trille og veldig praktisk. Enkel inn og ut av bil, lett. Handtaket kan reguleres og det kan bli høyt hvis man ønsker det. Sjekk ut ew. Anbefales!! Hilsen eweier
Milla og rasmus Skrevet 21. april 2007 #9 Skrevet 21. april 2007 Ew har et genialt handtak. Man slipper at det blir slakk i handtaket pga spesiell trykkmekanismen. Enkel å regulere og kan bli høyt. De fleste vogner har knapp for regulering og da blir handtaket slakt.... Det slipper du med ew og det er genialt. Kjøp ew og bli fornøyd du også
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #10 Skrevet 21. april 2007 Ew har høyt handtak. Tror ikke de som skriver at det er kort. Vi er ganske lange og kan ikke regulere det i nærheten av det høyeste. Kanskje de ikke har ew selv de som skriver det for det stemmer iallefall ikke. Ew kan også reguleres akkurat der man vil og har ikke forutbestemte hakk Vi var på utkikt etter en solid vogn fordi vi har hatt problemer med våre forrige vogner og fikk anbefalt ew. Noen av våre vogner har blitt veldig slakke i leddene slik at vognen har blitt vinglete. Vi har trille ew i lengre tid nå og vi er superfornøyde. Kjøp ew! God vogn!!
kulpåmagen3 Skrevet 21. april 2007 #11 Skrevet 21. april 2007 Min mann er også veldig høy og vi har vurdert flere vogner. De fleste vogner har ganske lik høyde i allefall med tankte på 3 hjulinger. Det ble en ew på oss pga stor bag og kult design. Vi fikk også anbefalt den så det ble et enkelt valg. Som flere skriver har også ew et spesielt handtak som ikke blir slakt og det er jo digg.
Bægge dætern Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 takk for opplysningen, det visste jeg ikke : )
Blue Lady Skrevet 22. april 2007 #14 Skrevet 22. april 2007 Sambo er 190 cm og er veldig fornøyd med både TFK Joggster twist og Quinny Zapp (enda man ikke kan regulere noe som helst på den)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå