Gå til innhold

På ingen andre forum enn her inne...

Anbefalte innlegg

finnes det mer hårsåre folk enn pedagogiske ledere??? Jeg må bare spørre, for i hver eneste tråd nærmest, så bygger det seg opp til skikkelig surmuling og krangling i denne typen "jeg er pedagogisk leder"-og vet derfor best. Si meg, mine damer, ser dere dette selv? Kan dere lese denne tråden angående påkledning i sin helhet, og tenk dere grundig om! Dere fremstår som noen bedrevitende-wannabe's, og jeg blir helt matt av det hele. Stakkars hovedinnlegger, kommer med ett hjertesukk, det samme gjorde puff den lille drage tidligere i vinter. Og hva skjer, joda, dere andre pedagogiske ledere rakket ned og hakket ivei for hovedinnleggers dårlige refleksjoner og fokus. Jaja, jeg tenker dette er ett skikkelig kvinnelig hvepsebol, der den ene tar den andre og slår den tredje med.

Dere er profesjonelle av yrke, og nå ber jeg dere om å vise dere som det. Dere skal respektere at alle, pedagoger eller foreldre, har våre dager, gode som vonde. Enkelte dager har vi behov for å komme med ett lite hjertesukk over kanskje en bagatell. Da behøves ikke spark på allerede liggende, eller himling av øynene over en frustert bagatell. Men heller gjensidig forstålse, eller like bra - KONSTRUKTIV kritikk!

God helg! :)

Fortsetter under...

Har du vært på Hegnar.no? Det er et sikkelig manneforum. Der skjelles man ut over en lavsko. Det er ikke et kvalitetsstempel, men det motbeviser at det bare er kvinner som bedriver dette.

Personlig synes jeg at innleggene til ped.lederne som generelt klager over foreldre. Eks: foreldre maser over mistet tøy, vi har så mye jobb å gjøre med andre ting og ikke mas på bekledning. Er de som er belærende og bedrevitende-wannabe's. Hvorfor gjør de dette lurer jeg på? Når foreldre fortviler begrenser de det til kun sin bhg. Det finnes tusen ulike bhg, dermed også ulike foreldre og.

Er kjempe glad for de ped.lederne og barnevernsarbeiderne som kjemper for at en slik holdning ikke skal oppfattes som alment. At foreldre er en sammensatt gruppe å forholde seg til. Ikke en formløs masse som man kan få inntrykket av at andre mener, og dermed må brukes litt høvel på. Det minner om søndagsprekner som ikke når inn pga de blir for generelle.

Selv er jeg voksen nok til å forstå at verden består av gode og dårlige bhg. Tenk om jeg som mor, oppdaget min egen situasjon fra vår bhg her inne? Det hadde jo vært enda mer forferdelig om alle ped.lederne var helt enige og bedrev gjensidig forståelse. Tror ikke ped.lederne som faktisk har taushetsplikt tenker over dette når de skriver slike innlegg.

Vi må alle få ha våre meninger, vi har et samfunn med ytringsfrihet.

Man kan ikke forvente av alle skal være enig med en selv!

Ja til konstruktiv kritikk det er det som fører oss fremover!

Du kan sukke så mye du vil, men gjør du det her må du tåle å høre andres mening.

Personlig sukker ikke jeg over mine "små" problemer, vet at det vil gi både støtte og ris. Da er det bedre å snakke med bestevenninnen min som kjenner meg godt, og har noen gode ord til meg.

Dette er et forum, ikke en klagemur.

Så vidt jeg kan huske, har jeg ikke rakket ned på noen her inne, hverken andre ped. ledere eller foreldre. Så vidt jeg har forstått, så er et forum et sted å drøfte noe, og da kan man jo også komme med sine "hjertesukk" og deretter håpe på en saklig drøftning av dette.

Vil ikke kommentere det du skriver ang at ped.ledere klager/sutrer osv..

Det synes jeg bare blir for dumt...

Men ville bare si - at vi er fullstendig klar over taushetsplikten!

Har bare skrevet om 2 ting fra min barnehage i noen innlegg - men de gangene jeg har gjor det - har jeg gjort det veldig om!! Det eneste jeg har fått med er hovedpoenget mitt. Så ingen på noen som helst måte kan klarer å finne ut hvilken bhg/barn jeg snakker om!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...