Gå til innhold

Dette må da være feil?


Møllers tran

Anbefalte innlegg

Klippet fra "uke til uke", uke 6: "Det kan hende at du nå begynner å skjønne at du er gravid. For det første går du og venter på mensen, men det kan også hende at du så smått begynner å merke noen av endringene i kroppen din."

 

Kan hende jeg skjønner???

Jeg har da skjønt det siden mensen ikke kom for tre uker siden (venter den i alle fall ikke rundt hjørnet)?

Er det noe galt med beskrivelsen?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du, haha dette stusset jeg også på når jeg var i uke 6! Jeg hadde også vist om det en god stund pga. mens å alle sympt. jeg hadde da..:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg viste at jeg var gravid allerede 2 uker etter befruktning(pluss noen få dager da). Synes også det er noe rart med den beskrivelsen egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere. Følte meg nesten litt snytt når jeg leste om den uken. Gleder meg alltid til å lese min aktuelle uke, men på uke 6 ble jeg skuffet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse beskrivelsene på bim er dårlige, anbefaler dere heller å se på babyverdens uke til uke beskrivelse=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 6 uker på vei er fosteret bare 4 uker. Det er jo regna fra siste menstrasjon første dag og befruktningen skjer jo ca 2 uker etter det. Så "egentlig" er du 1 mnd og da skulle du egentlig fått mensen.Vanskelig å forklare men håper dere forstod hva jeg mente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...