Gå til innhold

November: Hva ser dere på TV?


2nj♥

Anbefalte innlegg

Jeg følger med på Ugly Betty. Ellers så fulgte jeg med på Grey da det gikk. Nå får jeg episodene brent på dvd fra søsteren etterhvert som de går i USA.

Frustrerte fruer prøver jeg også å få med meg. Ellers så er det ikke noe jeg ser fast, men tilbringer litt tid foran TV hver kveld ja......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sesong 3 begynt på Greys enda? Fikk brent alle fra 2, men jeg visste ikke at det var kommet flere....

 

Ser veldig lite TV nå, er litt DIB avhengig:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, jeg er kommet langt inn i sesong 3 nå. Så spennende!!! Er jo så lenge å vente til høsten.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg ser fast, er Lost.. Ellers bruker jeg kveldene foran pc en.. Må innrømme at jeg er litt avhengig av dib jeg også..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to ting jeg prøver å få med meg. "Criminal minds" og "CSI".

Ellers så sørger jo småtten for at det ikke blir noe tv på meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det rolige kvelder siden lillegutt sovner ca 20 og "aldri" (bank i bordet ;-) ) våkner igjen før midt på natten engang, så TV har vi tid til hvis vi vil. Det er egentlig ganske ofte vi havner foran TVen selv om det kanskje ikke er så mye å se på. Vi kombinerer det litt med å ligge på sofaen og kose. Det jeg har sett fast er Dansefeber (som jo er ferdig nå da), Frustrerte fruer (nesten alltid), Gilmore Girls, Lost, Prison Break (samboeren min som ser mest på det da) og NRKs fredag (altså Beat for beat, Nytt på nytt, Først og sist og krimen).

 

Det ser ut til at det er noe stort sett hver dag :-). Vi er heldigvis ikke avhengige da, så det er ingen krise hvis vi skulle "gå glipp av" noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frutrerte fruer, lost(glemte det sist onsdag) hva skjedde?, innimellom Gilmore girls(passer dårlig iforholdt til mat/stell osv). Også hender det jeg ler godt av Americas funniest homevideoes tihi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...