hege_d Skrevet 9. mai 2007 #26 Del Skrevet 9. mai 2007 Er her ikke så ofte lenger, men storkoser meg når jeg er her. Og har jeg et spørsmål så er det altid her jeg stiller det, for dere er bare så gode!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 11. mai 2007 #27 Del Skrevet 11. mai 2007 Vi er her ennå!! Selvom det er blitt sjelden nå... Ikke lett med to små hjemme, ser bare frem til minste jenta får litt bedre dag rytme, da har jeg bedre tid til å dibbe, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 23. mai 2007 #28 Del Skrevet 23. mai 2007 Heisann. Nå hadde jeg jaggu meg noen ledige minutter. Er sååå lenge siden jeg var her sist. Siden sist så har vi giftet oss og hatt dåp for lille. Dette skjedde den 19 mai. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3pårappen :) Skrevet 24. mai 2007 #29 Del Skrevet 24. mai 2007 Ikke så ofte, men innom å smygleser litt ja ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå