Gå til innhold

November: Hvilken str bruker barna nå?


2nj♥

Anbefalte innlegg

Truls har begynt å bruke endel 74 nå og noen bodyer i 80 går også helt fint. 68 er for knapt i bodyer og gensere, og går akkurat i de fleste bukser. -Store gutten min!

Har ikke målt han siden 3 mnd kontrollen, så er veldig spent på hvor lang han har blitt. Skal på litt tidlig 5 mnd kontroll på tirsdag. *gleder meg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her bruker vi 62 enda, men det meste går i 68. Handlet akkurat 17.mai klær, og var veldig i tvil om jeg skulle kjøpe i 74, men jeg endte på 68. Håper bare det passer nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 68 som gjelder. Har ikke sett på 74 ennå. Noen bodyer i 62, men de blir veldig utringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i 62 og 68.. Men merker at bodyene i 62, begynner å bli litt knappe..=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her bruker vi størrelse 80 i bodyer,ellers bruker vi 74,men kan vist snart gå opp til 86 og 80.Han er så stor og flott gullet til mammaen sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det i mest 62, har begynt å bruke litt av 68 klærne som "jeg" har fått. Alltid kjekt å bruke nye klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er nå oppe i 68.

Brukte 56 ganske lenge, og gikk så over til 62, men det rakk vi nesten ikke bruke.

Lurer på hvor lenge 68 varer, har ikke kjøpt inn noe mer enn det jeg har i hvertfall, har begynt å handle inn i 74, regner med det passer til sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker 74 og 80 nå. Lurer jo litt på hvor lang denne snuppa skal bli da, når hun allerede nå bruker 1års-strørrelser. Storesnuppa har bestandig vært litt under gjennomsnittet, og brukte 80 først når hun var ett år. Skal vel begynne å roe seg etterhvert nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker noe 62(bukser noen bodyer), 68 passer perfekt i bodyer nå. Har kjøpt en del 74, gidder ikke kjøpe noe særlig i 68, vokser så fort uta av det.. 74 bare bretter vi opp litt på armene så går det så fint så:) Kjøpte en bukse til Jenny for et par uker siden i str 12mnd. Var fra Hollys baby. Var nesten ikke noe forskjell på 6mnd og 12 mnd. Kjøpte da 12 mnd. føles rart at en 5 mnd gammel baby skal bruke en bukse i str 12 mnd!! Er virkelig rare størrelser i den dere Hollys ass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bruker 68 og 74 nå. Er veldig forskjellig i str.. Hennes og m klærne er 74 nesten for lite, mens name it klærne kan han bruke 68 enda.. Men det som er så dumt er at jeg trodde 74 kom til å være perfekt i sommer så har kjøpt sommer klær i det, men det er nok alt for lite.. Må nok ha 80 da! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...