Gå til innhold

MULIG Å AMME MED PIERCING I BRYSTVORTEN?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har egentlig ikke lyst å ta den ut...! Hvis jeg gjør det, kommer melken til å sprute ut begge sider av vorten da?? Hmm...lurer litt. Tenkte ikke på dette da jeg tok den, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

jeg tror ikke det er bra for utviklingen av ganen til barnet heller. Så det er nok best å ta den ut for noen måneder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... tror jeg ville tatt den ut, kan hende du har ødelagt ett par melke kanaler, men det går nok bra:) Trenger ikke være redd for at melka skal sprute i alle retninger for det gjør den uansett!! Du har jo en haug med kanaler da, jeg telte 7 stråler hos meg en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om å ta deg ut når brystene begynte å vokse! (dvs ganske tidlig i svangerskapet). Dette pga at det kom til å bli veldig stygt vist ikke....

Selv om jeg ikke hadde lyst til jeg den ut med engang testen va positiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melka kommer ikke til å sprute ut der du har hull etter piercinga. Det er jo et hull gjennom huden som har hel hud gjennom seg. Melka har sine egne kanaler som den kommer gjennom. Som noen andre her sa, har du sikkert ødelagt et par kanaler, men det er helt sikkert noen fungerende igjen slik at du kan amme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler deg på det sterkeste å ta ut piercingen. Ingen melkeganger er ødelagt pga piercingen. Erfaringsmessig fra barsel avd. kommer melken faktisk lettere i det brystet som du har hatt piercing i. Du får heller ta ny piercing når du er ferdig med amming.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...