Gå til innhold

Enda et spørsmål fra en barneløs (ang. CB)... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I desperasjonen navn skriver jeg dette innlegget. Jeg har egentlig svaret selv, men vil bare ha det bekreftet av dere.

Jeg er en sliter (prøvd i snart 2 år, med 2 SA) , vet ikke når jeg har IKM da jeg har ganske varierende syklud og ingen positiv EL test, men tror det skal være rundt disse dager.

Tok en test nå på ettermiddagen, den var negativ. men da jeg så på den etter 2 timer er det en helt tydelig svak strek på test-streken.

Vet godt at jeg ikke skal se på testen etter 20 min, men er det noen som har opplevd lignede og faktisk vært gravid???

Hilsen desperat

PS takker for alle svar :)

Skrevet

Aner ikke jeg, men ta en ny test i morgen? med morgen urin, d er da urinen er mest konsentrert..

Lykke til da :-))

Skrevet

Hei! Jeg håper selvfølgelig på dine vegne at du er gravid! Har lest om noen inne på bli gravid, som fikk sånne tester rett før IKM, og som faktisk var gravide. Så håpet er ikke ute. Men på den annen side er det vel en grunn til at produsentene garderer seg og sier at en ikke skal se på testen etter 10 min. Det må jo være fordi noen har fått falske "positive" utslag etter denne tiden som ikke var gravide.

Lykke til med morgentestingen!!!

Skrevet

Vent et par dager å ta en ny test. Lykke til:)

Skrevet

Hei!

Jeg opplevde akkurat dette. Fikk en svært svak strek etter at det var gått langt over tiden for og lese av resultatet. Dette skjedde to ganger. Ventet noen dager til og tok testen på nytt. Da var streket tydligere. Tok den første testen den dagen jeg ventet mensen. Jeg er nå ti uker på vei.

Skrevet

Ikke jeg, men har en venninne som har opplevd akkurat det. Ja, hun var gravid :o)

Skrevet

Jeg har sett at gravid-sterken kommer tilsyne svakt etter lang tid- selv om ikke gravid. Jeg ville ikke ha tenkt så mye på den testen, men ta en ny om noen dager- i morgenurinen som det skrives andre her. tips: Ei vennine av meg strevde med å finne eggløsning- så hennes løsning ble at siden egget lever i opp til 2 døgn , og sæd i opp til 5 døgn- tenkte hun om de "gjorde det" annenhver dag i HELE perioden mellom to menstrasjoner- så måtte egget uansett få en spermie på besøk! De har 3 unger nå :-) Og mye kos blir det også! Gubben var vist storfornøyd :-)

Skrevet

Heisann.=)

Du bør nok ikke basere deg så mye på den streken, men jeg har selv opplevd å få neg test og da jeg kikket på den senere så var der kommet en svak svak strek nr to noen timer etterpå. Og jeg var faktisk gravid, fikk positiv digital test noen dager etterpå. Annbefaler deg å vente noen dager å ta ny test av morgenurin. Vet det er vanskelig å vente, jeg venter selv på at dagene skal gå så jeg kan få et sikkert svar..!!

Krysser fingrene for deg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...