Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Skal på ul onsdag 25/4 så da kommer "fasiten" :-) Her er mine tegn: *Kvalm fra uke 7 til uke 14. Kvalmen kom og gikk hele dögnet. *Hjertlyd på 148 i uke 15 *Spiser helst frukt, grönsaker, cottagecheese og yoghurt *Magen er ikke så veldig stor enda, men synes den virker bredere enn forrige gang. Litt tidlig å se riktig fasong synes jeg. *Fått mye större bryst. Lagt på meg ca 4-5 kg til uke 20, jevnt fordelt tror jeg, kanskje litt ekstra på lår. *Nål i tråd går frem og tilbake *Kinesike kalender på bim og bv sier jente *Har ingen direkte magefölelse, men dras mot jente i alle sammenheng. Rosa klär, jentenavn, rosa vogn, osv. Gutt er liksom ikke i mine tanker hihi Min mor og sambo er sikkre på jente. Kanskje derfor jeg tenker jente haha *Fryser på föttene *Trött tidlig på kveldene *Kjenner mye liv, og har en aktiv krabat i magen *Bekkenlösningen er i gang *Föler meg bra, bortsett fra noen gigantiske kviser som viser seg iblant! Men litt får man tåle haha *Har gutt fra för, og kunne veldig gjerne tenkt meg en gutt til. Elsker å väre guttemamma, men en jente blir nytt og spennende så vet ikke helt hva jeg virkelig önsker. Blir egentlig det samme! Hva tror dere kloke hoder her inne?
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hei! Tror du får gutt! Nokså mange like tegn som med gutta mine! :-) Jeg har jente også :-), men tegnene du har minner meg mest om da jeg gikk med gutta mine! Uansett, lykke til! :-)
Anonym bruker Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 Spennende! Som sagt så har jeg gutt fra för på litt over tre år, og det var veldig annerledes da jeg gikk gravid da. Hadde knapt symtomer, men var liiiit kvalm og la på meg total nesten 26 kg. Men han har en annen pappa så kan kanskje väre derfor svangerskapet er annerledes? Men gjett dere andre og om dere vill jeg er så spent at jeg knapt klarer å vente:-) H.I.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå