Alexandra69 Skrevet 20. april 2007 #1 Del Skrevet 20. april 2007 Det er seks måneder siden sønnen min på 13 måneder døde av alvorlig lungesykdom, og jeg sitter her og sørger over han samtidig som jeg ønsker at vi kan få et barn til. Et barn som kan få være hos oss og vokse opp hos oss. Jeg har kjøpt blomster til graven hans som jeg skal opp med nå snart, samtidig som jeg planlegger å forføre mannen min når han kommer hjem i kveld. Med andre ord så snakker vi store kontraster. Sørge over en, og ønske seg en til. I den forbindelse er jo jeg, som de fleste andre inne her, på jakt etter den kjære eggløsningen. Og med mine sykluser må det jaktes lenge og vel. Vi snakker ikke 12 pp i året her nei. Jeg tror egentlig veldig sterkt at den er på veg nå, men jeg tester to ganger om dagen, både morgen og kveld for å være sikker, og har ikke fått utslag enda. Hadde EL slim for noen dager siden, har kjent murringer en stund, og vil påstå at jeg har EL smerter i skrivende stund. Men testen er negativ. Jeg temper også. Tar faktisk Solvipect og drikker grapefruktjuice, prøver å begrense antall kaffekopper og drikker helmelk (selv om jeg er overvektig) etc. Ja jeg følger det meste av råd jeg har snappet opp fra sidene her og media. Sitter også og kjenner at jeg er ekstra sulten i dag. Kan det være et tegn på eggløsing i anmarsj? Den LH stigningen som måles på EL testene, kan det være at man kan ha EL selv om man ikke får positiv test? Håper noen kan svare meg, og evt. komme med flere tips som jeg kan prøve ut. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9047565-i-dag-er-en-rar-dag-for-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
evigoptimist Skrevet 20. april 2007 #2 Del Skrevet 20. april 2007 Åhhhh! Kondolerer med tapet av din sønn!!! Du har nok vært gjennom det værste en mor kan oppleve..... Skjønner godt at dagen din er full av kontraster! Jeg synes du er tøff som mestrer kontrastene så godt! Bruker ikke EL tester selv, så kan desverre ikke svare på noen av spørsmålene dine.... Håper bare at du lykkes raskt med å bli gravid!!! Lykke til!!! Håper dere lager en liten spire i kveld=))) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9047565-i-dag-er-en-rar-dag-for-meg/#findComment-9047770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dotten Skrevet 20. april 2007 #3 Del Skrevet 20. april 2007 Masse gode klemmer til deg. Kan ikke tenke meg noe mer grusomt enn å miste det kjæreste man har. Livet kan være så urettferdig! Selv om du/dere ønsker dere en liten til, vil dere aldri glemme storebror, så ikke ha dårlig samvittighet for det! Englegutten din vil for alltid være i deres hjerter!!! Masse lykke til kjære du. Jeg sjekker heller ikke for EL, men tar det litt på "feelingen". Mulig jeg også må begynne, fordi etter 9. pp'er har vi fortsatt ikke lykkes med nr.2. Har ei snuppe på 19 mnd. og hun satt på 3-4 pp'er! Go'klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9047565-i-dag-er-en-rar-dag-for-meg/#findComment-9052077 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 21. april 2007 #4 Del Skrevet 21. april 2007 Kjære deg Alexandra - husker deg godt fra tidligere og den ufattelig triste historien din; jeg slutter aldri å undres over hvor sterke vi mennesker er - det går over min forstand at noen klarer å gå videre etter en slik tragedie, men det er jo godt vi er bygget slik. Når det gjelder ditt spørsmål vedrørende EL tester, så har jeg begrenset erfaring. Er selv inne i 15 pp og har gjort et forsøk med EL tester forrig syklus - uten held. I den forbindelse fikk jeg en del råd og erfarinegr her inne. Det var da mitt inntrykk at det ganske ofte forekom at El testene ikke slo ut selvom EL ble registrert. Dersom man kjenner symptomer i kroppen - EL-slim, vondt el.l. tror jeg faktisk det er mer troverdig enn testene. Det mest sikre har jeg dog forstått er temping, dersom man altså klarer å gjennomføre det slik foreskrevet er. Ønsker deg masse lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9047565-i-dag-er-en-rar-dag-for-meg/#findComment-9055810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alexandra69 Skrevet 22. april 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 22. april 2007 Hei Nungo. Kjekt å bli husket selv om det er av mindre hyggelige årsaker. Jeg hadde vel Alexandra36 som nick den gangen, så ble det 37, og når har jeg valgt det permanente Alexandra69. Husker så altfor godt den kvelden da jeg følte det var ting på gang, og dere her inne innstendig oppfordret meg til å dra på føden. Kom vel med litt oppdateringer undervegs tror jeg. Det ble iallefall en lang kamp. 9 måneder på sykehus, hvorav 3 på respirator og resten med C-pap og så oksygen. Lungen hans ble aldri store nok stakkar. Fikk ha han hjemme hos oss i 4,5 mnd før han ble syk og døde. Det er tunge tider både for meg og mannen min, men vi har bestemt oss for å prøve å komme oss videre selv om det blir uten sønnen vår. Livet ble for tungt å leve for han. Jeg ønsker deg også lykke til videre med prøvingen, og håper virkelig at du lykkes snart. Skal følge med deg her inne. Klem fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9047565-i-dag-er-en-rar-dag-for-meg/#findComment-9060302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå