Gå til innhold

Vognpose på litt varmere dager??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, når voksiposen blir for varm, så lurer jeg på hva jeg skal ha i vogna. Tenkte å bruke tepper sammen med vognforlenger, men snuppa bare sparker og tuller, så det hadde nok vært best med en pose hun ikke får sparket av seg. Finnes det en billig pose som er lett å åpne? Skal brukes i Mistral.

Takker for alle svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Fotpose er lurt. Kan være greit å ha en skinn i ryggen. Jeg bruker fortsatt ullpose, men åpner den. På høsten i fjor hadde jeg skinn i bunnen av bagen. Må bare kjenne litt etter på barnet. Ellers skal jo ull regulere varmen.

Skrevet

Jeg har sett fine fleeceposer på Alexi.no under vogntilbehør. Buggysnuggle kalles de. Syns de ser veldig kjekke og anvendelige ut. Men de var utsolgt for en del sist jeg var inne og sjekket. Men sjekk de ut!

Skrevet

Kjøp sommerdyne til voksiposen,det bruker vi nå om dagen.

Skrevet

Hei, og takk for svar! Var på Babyshop i går og så på litt forskjellig. Falt for Buggy Snuggle. De hadde lite å velge mellom, og de skulle ha kr 800 for de billigste fleece-posene. Gikk inn på hjemmesiden til Buggy Snuggle, og tok sjangsen på å bestille derfra (England). Der kunne jeg velge og vrake mellom mange mønstre, og slipper unna med kr 400 inklusive porto. Så får vi se om den dukker opp i posten...

Skrevet

Sy deg en snuggle buggle selv da vell!

Kjøpte 2 pack fleece pledd på Coop Obs, rundt 100 kr.

Glidelås til 35-40 kr.

Er ikke så vanskelig som en tror.

Sy i rundt med stoffet lagt på vranga, legg igjen ett hull der du syr inn glidelås, deretter vreng posen gjennom hullet. Enkelt å greit!

Skrevet

Må du betale moms,eller kommer den som gave? Har du adr til butikken?

Skrevet

Hei.. Vi har kjøpt sommerdynen til voksien.. Kjempe fin og tynn. Koster 499 på babyshop den putter du bare inni det samme trekket. Vi har også mistralen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...