Gå til innhold

se hit jenter......en del spørsmål...

Anbefalte innlegg

Hei.

Ja nå er første spray tatt, i morrest klokken åtte. skal gå på spray hele perioden, i tillegg til sprøyter etterhvert.

Åssen er det egentlig med mens under spray. skal man ha det?, i papirene mine stod det at man kunne få blødning men det var ikke noe man måtte ha!???? eller har jeg lest feil.

Hvordan gjør dere det med sex, bruker dere beskyttelse? Når dere går på spray.....sprøyter...

Har dere merka noen til bivirkninger av sprayen eller sprøyeten??

tusen takk for svar!

:-)

Fortsetter under...

Det stod det samme i mine papirer,at noen men ikke alle opplevde å få mens under spray.Jeg fikk mens på spraydag 11.Hadde ingen bivirkninger under medisineringen,men nå skal det sies at jeg bevisst ikke leste om bivirkninger i pakningsvedlegget,i frykt for å få dem alle.Det eneste jeg merket var at jeg ble veldig trøtt på slutten :o).

Ønsker deg lykke til med forsøket !

Hei!

Dette med blødning under spraying varierer visst ved de ulike klinikkene. Tilhører Porsgrunn, og der fikk vi beskjed om at hvis blødningen ikke kom, måtte vi gi beskjed.

Så sjekk på med klinikken du tilhører hva deres praksis er.

Det er anbefalt å bruke beskyttelse ved sex, især etter sprøyte-start.

Bivirkningene varierer så utrolig forskjellig fra person til person, og jeg har opplevd å få forskjellige bivirkninger fra forsøk til forsøk.

Ønsker deg inderlig lykke til! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...