dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 skal jo igang med aih nå om et par uker. tenkte kanskje jeg skulle prøve dette..... men hvor får jeg tak i det? noen som har noe erfaring med det,eller er det bare sånn alle snakker om?? :-)
Brumm Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Jeg kjøpte det i en helsekost butikk i Danmark. Har hørt om noen som har bestilt det på apoteket i Norge, på løveapoteket. "Berberis Fructus Comp D4" heter den. Finnes 2 typer, den ene er på resept, men det er ikke den du skal ha. Lykke til !!!! Dette er et middel som har blitt brukt i 80år...eller om det er mer...
Fruen77.mamma-igjen.nr3 Skrevet 22. april 2007 #3 Skrevet 22. april 2007 HEI!!! Jeg kan jo ikke annet enn å tro på det!!!! Jeg brukte dette under ivf forsøk nå og her er jeg 8 uker på vei.... Tok også akupunktur. Det er veldig VIKTIG å ha troen og positive tanker!!!!! Det tok 3 el 4 uker fra jeg bestillte i Danmark til jeg fikk det i posten...... Lykke til!!!!
krysser fingre og tær! Skrevet 22. april 2007 #4 Skrevet 22. april 2007 Du finner det på alegica.dk Jeg har ikke prøvd det, så jeg har ingen erfaringer med produktet.
jannemor3 Skrevet 22. april 2007 #5 Skrevet 22. april 2007 Heia! Du får nok bestilt det på alle apotek. Jeg var innom apoteket her jeg bor, og det tok under ei uke før jeg fikk det. Dette er et virsus apotek (er det slik det skrives tro?) Det heter som nevnt tidligere Berberis Fruktus D4. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå