Gå til innhold

Tvillinger og bolig?

emlyn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hurra, fikk vite i dag at vi skal ha to! Sjokket sitter i, men det er enda mer glede. Noe så sprøtt.

Men en ting jeg tenker litt på er at vi er på husjakt! Hadde sett ut mange som vi skulle på visning på nå i helga, og hadde sett for oss 2 soverom, horisontaltdelt tomannsbolig i byen, med en liten terrasse. Eh. Det aner meg at vi vil få litt andre behov nå... tenker større plass, flere soverom, hage...

Er det noen som har noen gode tips til hva vi bør se etter og hva man legger vekt på når man har to babyer? Dumt at prisene er så høye, for det er litt irriterende å måtte flytte ut av sentrum siden det er her vi vil bo.... men men. Tror ikke vi har råd til noe større og sentralt.

:) Lykkelig Emlyn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med store nyheter!

Vi må også snart på husjakt, mannen min må bare finne en ny jobb først (vi skal flytte fra byen).

Vi har begynt å se såvidt på hva som finnes på markedet, og vi ser på 3-4 soverom.

Vi har innfunnet oss med at vi ikke kan bo like sentralt som det vi gjør i vår 2-roms leilighet nå, men jeg tror ikke jeg vil at ungene mine skal være asfalt-unger.

Skrevet

Vi bor ikke så sentralt da ,men vi vil ha de sånn. Det æ hadd villa tenkt på va at æ hadd et rimelig stort kjøkken,og ei lita stue ekstra eller et rom så ungan kunn ha tv og evt leika og sånn, også soverom t alle sammen seff. Har ikke orka å bodd i nadre etg med tanke på opp og ned med vogn hvis ungan søv når turen e ferdig o.l. Kosli å ha gressplen med hage og veranda men gjerdet i rundt,mer avsalppende når dæ bynne å gå. For ikke snakk om mye finer enn å bo i ei mur blokk.

Lykke t em husjakten. Gla æ har funnet mitt drømmehus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...