Lene4021 Skrevet 20. april 2007 #1 Del Skrevet 20. april 2007 Nå har jeg vært også vært på ny kontroll, ikke like oppløftende som tidligere. Livmorhalsen ble målt til 3 cm (maks) og mye kortere hvis jeg hoster litt, og det synes legen var for kort og jeg får ikke lov til å jobbe mer. Videre må jeg holde horisontalen mest mulig! Ikke glad for det, men må jeg så må jeg! Det betyr at gemalen ikke har noe valg i fht matlaging og husarbeid lengre, jeg skal bare være rugekasse! Tvillingene vokser som bare det, tvilling 1 ligger på gjennomsnittet for enlinger og tvilling 2 fremdeles over gjennomsnittet for enlinger (6%). Ikke verst, legen sa det var ganske sjelden at tvillinger holdt så godt på størrelsen så pass langt ut i svangerskapet. Tvilling 2 har også snudd seg og ligger med hodet nedover, men det visste jeg, for det har jeg kjent. Det er jo ypperlig ifht vaginal fødsel, så jeg må jo si meg fornøyd alt i alt! Lene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9046231-tilbake-fra-kontroll/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinny Skrevet 21. april 2007 #2 Del Skrevet 21. april 2007 Kjedelig med den horisontalen i lengden! Håper du finner noe å lese eller se på de neste månedene. Legen min forteller meg ikke hvor lang livmorhalsen er, bare at alt ser bra ut og at jeg skal huske å hvile. Han har fått med seg at jeg driver å sammenligner meg med andre her på bim:) Det å huske å hvile er ikke alltid like lett, men det kommer vel snart av seg selv;) Så bra at de ligger med hodet ned da! Min tv1 ligger i sete og har gjort det på de to siste kontrollene. Legen sier hun fortsatt kan snu seg, og det håper jeg virkelig. Har lyst til å føde vaginalt, men hode først takk:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9046231-tilbake-fra-kontroll/#findComment-9054619 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå