Gå til innhold

Sover såååå dårlig om nettene. (litt sytete må jeg innrømme..)

Anbefalte innlegg

Er 30+1 nå og sover veldig dårlig om natta.

Sovner på enten høyre eller venstre side, men våkner at at jeg har vondt i bena..Spesielt høyt oppe mot hoftene. Skulle tro jeg ligger og spenner musklene mens jeg sover.

Begge bena er stive, og det hjelper liksom ikke og snu seg heller..Vondt,vondt,vondt.

Noen som har noen gode tips?

Jeg har en ekstra pute som ligger litt mellom bena og vekselvis som støtte under magen...!

orker jo ikke og sove dårlig i 2 måneder til..snufs.

Fortsetter under...

Vet hvordan du har det. Veldig slitsomt! Var hos jordmor i dag og hun anbefalte meg å ligge nesten som i stabilt sideleie, ligge litt på magen, med det ene benet over det andre, hun sa at babyen tar ikke skade av det. Skal prøve i natt, håper det hjelper :-)

Hei :o)

Jeg kjøpte en stor og lang pute på www.mammaogmeg.no Puten må være lang nok slik at du får den mellom knærna og anklene. Denne går fra hodet til tærne :o) Hvis du bare har pute mellom knærne og føttene samlet gjør det bare vondt værre i hoftene.

Fløler meg deg, jeg har det helt likt. Sover ikke mer en to timer sammenhengene om natten og har veldig vondt over alt og kramper i leggene. Noen ganger får jeg ikke sove i det hele tatt. Styrer hele natta med hvor jeg skal ha putene, om jeg skal ligge på vestere eller høyre side og strekker beina når leggkrampene begynner. Tar magnetsium tilskudd og jeg tror det hjelper litt. Er nå sykemeldt 40%. Det har hjulpet masse både i forhold til søvn og humør. Har litt mer å gi både på jobb og hjemme. Et tips kan være å ikke drikke kaffe eller spise sukker etter klokken 18.00. Jeg pleier også å masere meg slev (bein og hofter) og bruker mye tid på å strekke kroppen. Jeg smører også på en gele som iser på beina om natta, det er deilig. Vi må bare holdt ut. Det er lov til å klage!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...