jentemamma Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Har ikke hatt urinveisinfeksjon før, men ble litt urolig for at jeg har fått det nå. Fikk dessverre ikke tid til å gå til legen nå før helgen. Tenkte derfor prøve tranebærjuice da jeg hørt at det kan være effektivt og kjøpte på helsekostforretning nå idag. Glemte å spøre om det er ok for gravide da... Noen som vet om det er i orden å bruke??
VinterSol+2 Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Legen min anbefalte tranebærjuice! Jeg hadde hørt at det ikke var helt bra og protesterte litt, og da ble han nesten litt irritert.. hehe.. for tranebærjuice som forebyggende er mye bedre enn å ta gjentatte kurer med antibiotika:) Og helt naturlig og sunt, sa han:)
jentemamma Skrevet 20. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. april 2007 Flott! Da prøver jeg det i helga, og går til legen på mandag!! Synes det smakte ganske friskt og godt også!!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Du kan kjøpe tranebær-kapsler på apoteket, disse er for begynnende UVI. Anbefales!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå