limsi 9-10 Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Er det Voksipose som er tingen, eller er det andre poser som er like gode/bedre.... Skal brukes i en GT Safari Singel.
mammaentiltrulte Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 har den gamle saueskinnposen fra jeg var liten og ville nok anbefale deg noe av det samme. evt har lammy den dunposen med skin i ryggen. ser kjempe fin ut også kan dy ta ut skinnet og bare bruke den i vogne når det er for varmt med pose
2julibarn Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Jeg liker voksi veldig godt! Men har aldri prøvd noe annet. Det en litt stor til nyfødt, så jeg har brukt dyne oppi bagen, og gått over til voksi i sportsdelen fra ca 6 mnd. Den er suveren fra 6 mnd alder og oppover helt til 3 år!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Vi har den klassiske voksiposen og den nye vosksi aktiv. Må si jeg liker den nye kjempegodt. Den er mindre klumpete og er mer anvendelig syns jeg og kan brukes lenge. Lett å regulere varme/kalde. Var ikke så fornøyd med den gamle så den er nå fast i barnehagen. Kan være lurt å prøve forskjellige poser i vogna for å se hva man syns er best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå