Gå til innhold

Hvilke navn har vi egentlig lov å like?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har jo lov til å like akkurat hva du vil, men når en ber om ærlige tilbakemeldinger fra andre må man jo være forberedt på at ikke alle liker det samme som en...

Mange svarer jo at de gjerne liker et navn, men ikke vil bruke det fordi det er veldig vanlig for tida, eller fordi de ikke vil ha navn som er så uvanlige at andre folk aldri har hørt om det.

Alle navn som ligger inne på topp 10 er litt fy,fy - det er egentlig liten vits å spørre "hva synes du om Emma". Det er bare å ta en titt på SSB's hjemmesider så finner du ut hva Norges befolkning synes om det...

Navn som Avalanche, Ravn, Metallica og Jean Rudi må man forvente å få reaksjoner på da de er så sære - er vel derfor folk spør om dem, fordi de vet de er kontroversielle.

Ellers er vel de fleste andre navn bare en smakssak. Jeg kan ikke fordra Julie og Magnus - navn jeg vet follk flest liker. Men som man spør så får man svar :-)

Signerer deg vannmann! Klokt formulert. Veldig likt mitt eget ressonement:) Man får virkelig svar dersom man spør-så vær forberedt på litt av hvert. Vertfall her inne med den fryktede og akk så kjente anonymknappen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...