Gå til innhold

off, kan dere hjelpe meg litt??

Anbefalte innlegg

var med legen min idag får å ta disse hormon prøvene siden mensen min er så uregelmessig. men han ville ikke utføre disse testene på meg, han mente jeg var får ung!!!!!

og han sier det er helt normalt for en jente på 21 år og ha så uregelmessig mens, ofte helt oppi 39 dager, og enkelte mnd har jeg ikke mens i det hele tatt. ( dette skjedde 1 gang)

han mente at jeg var ung og at min mens hadde ikke stabilisert seg enda, jeg måtte gi den noen år til, men hallo??? har faktisk hatt mensen siden jeg var 11 år!!!! å fra jeg var 11 til jeg var 16 hadde jeg en helt normal sykus på 27 daga, da jeg ble gravid som 16 åring ( tok abort) ble den 29 dager, å nå??? er den x daga..

men ligger rundt 39 dager..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9044918-off-kan-dere-hjelpe-meg-litt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slik hadde jeg det også. Etter at jeg mistet for to år siden. Jeg gikk til legen min og fikk henvisning til spes gyn og hun fant ut at det var noe galt med eggstokkene mine. Men det var ikke noe alvorlig for hun kunne hjelpe meg. Jeg fikk noen piller av hanne som jeg skulle ta 3 om dagen av ( måtte trappe opp med forst en om dagen en uke så to om dagen en uke og til slutt tre om dagen). Defor jeg måtte trappe opp er for at jeg kunne få så ille bivirkning (kvalme).

Jeg begynte på dem i begynnelsen av feb men begynnte å regne måneder og da fant vi ut at vi skulle vente lit for da kunne vi få barn i begynelsen av 2008 så jeg sluttet på dem veldig fort igjen (haddde akkurat begynt på tre om dagen)

Så hadde jeg tenkt til å begynne på dem nå men da var jeg gravid så det trenkte jeg ikke. Så tipper dem rakk å fungere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...