fremtidoghåp Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 ...."babyklister" Berberis Fructus comp d4 og det samme, bare uten "comp"? På apoteket kan jeg få tak i sistnevnte, men hun sa at "comp" betydde blanding av flere. Så virker det like godt?? Eller må jeg bestille førstnevnte fra Danmark? Er det lov å innføre?? Jeg har problemer med å få spiren til å sitte, og har lest gode resultater på danske klinikker som har målt blodgj. str. i morkaken før og etter inntak av "babyklister". noen med erfaring? Evt noen som vet om man kan få kjøpt klisteret med "comp" i Norge?
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. april 2007 #2 Skrevet 21. april 2007 Har noe som heter Berberis e Fructibus Comp (piller/sukkerkuler) som er sammensatt av Berberis og Urticae. Så har vi Berberis, Fructus D4 (flytende) som er en tinktur av bare Berberis. Begge brukes. var svaret jeg fikk at apoteket.
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 21. april 2007 #3 Skrevet 21. april 2007 AV apoteket...hehe. du kan bestillet det på [email protected]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå