Gå til innhold

Coria

katrine har fire gutter

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det gikk veldig bra i dag! Tvillingene ble målt til rundt 3 kg hver (så kjempestore for tvillinger i uke 35) og hadde det visst veldig fint. Det mest overraskende var at jeg traff på den første legen som var mest opptatt av meg og ikke barna, for de mente han at det ikke var noe å bekymre seg for med. Han tilbød meg å bli lagt inn for avlastning, hvis jeg var veldig sliten. Men jeg vil selvsagt heller være hjemme, så lenge det går bra. Så sa han bare at nå var både barna og jeg klare for at de skulle komme ut, så jeg fikk satt opp time til igangsetting på torsdag!!!! Ble egentlig veldig overrasket. Og i tillegg mente han at det var stor sjanse for at det kunne begynne av seg selv før den tid (selv om han ikke gjorde noen gynekologisk undersøkelse da).

Så nå sitter vi her og ler litt småhysterisk og innser at om en uke så har vi etter all sannsynlighet to babyer. Plutselig ble det veldig virkelig. Kanskje greit å få nesten en uke å forberede seg på da. Veldig stas!

Åhh så bra! Du har jo virkelig gjort jobben din nå. Ruget fram to store barn. Bare siste etappen igjen.

Gleder meg til å høre hvordan denne uken blir for deg. For ikke å snakke om hvordan neste helg forløper. Siste helg som ettbarnsmor dette her. Neste helg har du tre barn. Helt vilt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...