Gå til innhold

Til kirsty (ang gyn i Bergensområdet)

fremtidoghåp

Anbefalte innlegg

Jatakk, kjenner du til noen som kan anbefales, vil jeg gjerne det! Jeg ringte forressten til gyn i dag for å høre om det er normalt at jeg fremdeles blør etter en uke. Hun var ikke der, men legesekretæren sa "Her står det i rapporten at gyn anbefaler å IKKE utrede deg videre pga alder(!)" Legesekr. mente det hørtes helt pussig ut. Hun er selv 39 og håper på barn.

Hun satte meg opp med time til en ny gyn, men jeg tar gjerne imot et forslag fra deg også!

Argh, følte meg helt eldgammel plutselig.....

Takk for hjelpen! :-)

Fortsetter under...

Hei Pollensa!

Unnskyld at jeg blander meg inn... klarte bare ikke la være...

AR DET GÅR AN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

39 år er da vel ingen alder???? Det er det sykeste jeg har hørt!!

Enda godt at du ble satt opp hos en annen gynokolg!!

Lykke til, håper du møter et mer fornuftig menneske neste gang=)

Jeg går til en gyn på volavt. Vi har ikke lov til å nevne navn her inne men han jobber hver mandag kveld fra kl 17.00 til 22.00. Han er veldig flink. Ikke den mest pratsomme, men han er direkte og ærlig.Han er kjapp og hvis du har egne teorier så lytter han til det. Og han tar meg seriøst. Det liker jeg :-) Det er litt dyrt på volvat, men du sparer penger i lengden da du får gjort mere pr gang du går der. Hele min utredning, søke på ass befruktning,og så utredning for habituell abort har vært gjort på 3 besøk, så jeg føler jeg har brukt lite penger på dette sånn i det hele. Han jobber vanligvis på Kvinneklinikken og jobber også tett med de på seksjon for ass befruktning og han har og peiling på dette med metfomin og andre ting som gynekologer vanligvis kan lite om.

Lykke til da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...