Gå til innhold

en dårlig ufrivillig barnløs dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff! idag er ting mørkt her hos meg...sutrer og furter for alt... tenker sånn på at jeg nå egentlig skulle vært gravid ( mistet i uke 5) prøver å tenke positivt og håper det går bedre ved neste forsøk, men overalt hvor jeg snur meg så er det gravide og små barn .. blir minnet på hva vi mistet hele veien ..synes det er leit at det skal være så urettferdig! ingen burde gå gjennom dette slik.. hvorfor er det slik? hvorfor oss? hvorfor noen i det hele tatt?

måtte bare få dette ut.... rotete skrevet sikkert men drit i!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få ut frustrasjonen du!!! Vet hvordan du har det... Men tenk på hvilken premie du får tilslutt.. Jeg har vært der du er nå... Men prøv å tenk positivt.. Å husk at vi er her for deg... Syt,klag å bann så mye du vil... det er vær sin gang d...

ønsker deg lykke til...

sender deg en enorm trøstebamseklem!!!!!

Skrevet

Det blir noen av de dagene i blant ja............du er absolutt ikke alene!

Er i gang med 3. offentlige forsøk nå, etter 2 IVF og 2 frys. 2 negative, 1MA og en kjemisk, og ja, livet er tøft om dagen :(

Er livredd for at ikke vi skal lykkes nå. Hadde det ikke vært for MAèn hadde jeg hatt termin i juli, sukk :(, men, men kan jo ikke tenke sånn heller, må jo bare prøve å tenke fremover.En gang må det jo bare gå bra, forhåpentligvis, skal ærlig innrømme at jeg mister motet en gang i blant !!!! To av mine beste venninner har begge lykkes på 2. forsøk i løpet av høsten, vi har fulgt hverandre gjennom prosessen, men nå er det bare meg igjen, sukk :( Er jo veldig glad på deres vegne, men jeg blir jo litt frustrert for min egen del. Skulle ønske vi kunne reise laaaangt vekk og komme hjem når alt er ok ;), hadde det bare vært så enkelt........................

Vet hvordan du har det, livet er kjipt i blant:(

Trøsteklem

Skrevet

takk skal dere ha for gode ord...

ja livet er surt innimellom, men vi må prøve å se framover... kunne også tenkt meg å reist vekk til det hele var over :) hadde vært deilig det...

det må bli vår tur tilslutt?!

Skrevet

Kjære deg

Skjønner at du er lei deg, og du har all grunn og lov til å deppe!

Husker jeg også følte at jeg så gravide overalt etter SA i høst, og hadde også ei på samme avdeling som meg, jobber i barnahega som testet positivt samme uke som meg, så det var noen tøffe stunder.........

Men plutselig en dag snur det og man får tilbake fighter evnen, men ta deg tid til å sørge det trenger du for å gå videre:o)

Håper du er igang igjen om ikke så lenge!!

trøsteklem

Skrevet

Jeg føler så inderlig med deg. Det er rett og slett forferdelig tøft og brutalt. Jeg var der for et år siden, eller rettere sagt, jeg ble gravid 27/4 i fjor. Mistet i juni. Men, jeg kan trøste deg med at når kroppen er i gang igjen, vil du nesten bare ha fokus på det nye prosjektet. Også må du huske på en veldig viktig ting: Du kan bli gavid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lykke, lykke til :o)

Skrevet

Hei.

Føler med deg.

Jeg hadde endelig blitt gravid etter 4 forsøk med AIH.

Vi var i lykkerus. Kunne ikke tro det var sant.

Mistet barnet i uke 11.Skikkelig trist.

Veninner og søsken klemmer ut babyer for tiden.

Så det blir litt tøft til tider.

Men vi får holde ut sammen her inne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...