line-pine Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 Trehjulingen med softbag, noen erfaringer? Trenger en lett bag oppover trappene og vil ha svingbart forhjul, og syns denne vigna ser fin ut, er den noe tess?
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 Hei! Vi har S3 med softbag og er kjempefornøyd! God fjæring og babyen ligger lunt og trygt i den. Har brukt den omtrent daglig og opptil flere ganger om dager i 6måneder nå. Har kjørt både på ulendt terreng og asvalt. Vil absolutt anbefale den!
mamamaria Skrevet 20. april 2007 #3 Skrevet 20. april 2007 Heia, du som har en S3. Hvor stor er softbagen egentlig? Hvor lenge kan babyen ligge i den ca? Vi venter barn i september, og da trenger vi jo en stor bag som babyen kan ligge i hele vinteren (hvertfall 6mnd og helst lenger). Har sett S3 i butikken, likte den kjempegodt og var lett å kjøre. Så også veldig lun og god ut. Men de hadde i softbagen i butikken, så jeg kunne ikke sjekke hva jeg syntes om den. Er den veldig stabil forresten? (tenkte på at babyen skal ligge i den og sove ute kanskje).
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #4 Skrevet 20. april 2007 Hei! Det var jeg som svarte istad. Vet ikke akkurat mål på bagen, men vår baby er 6måneder (født midt i oktober) og 67 cm nå, og idag lå han i bagen i skinnposen sin og hadde fortsatt litt å gå på. Posen vi har fyller bagen litt i begge ender hvis du forstår : ) Så kan man jo ta ut den plata som er i bagen å bruke den som pose når barnet er vokst ut av den. Det er jo veldig praktisk! Jeg opplever vogna som stabil. Hjulene er jo ganske brede. Lurt å stille det regulerbare forhjulet inn på "fast" stilling når man tar buss eller lar barnet sove ute. Da er vogna på sitt stødigeste. Tyngdepunktet er også lavt så det gjør den også ganske stabil. Eneste minus med vogna er at den funker litt dårlig på mye snø, men det er vel alle 3-hjulinger. Håper du fikk svar på¨det du lurte på, selv om jeg ikke vet akkurat målene : )
novemberbaby nr 2 på vei :) Skrevet 23. april 2007 #5 Skrevet 23. april 2007 Har S3 med softbag jeg også. Syns den ser bedre ut med hardbag, men fikk så veldig anbefalt softbag til vinterbaby, så vi valgte det. Dessuten er den lettere å bære. Og den er stor, større plass til pose etc i softbagen. Har prøvd å finne målene, fant ikke på hjemmesiden, men du har kanskje funnet utav det nå? Hvis ikke kan jeg alltids finne målebånd og måle Eneste jeg har å bemerke er at forhjulet mitt ble dårlig, men kan jo ha vært uheldig. Først gikk det ikke an å låse det, så datt hjulet ut (riktignok etter at en "skrue" hadde falt ut i en hump). Leverte det og fikk nytt hjuloppheng, beholdt hjulet for det var jo i orden. Den er ikke så lett å trille når det er mye og/eller slapsete snø, men det er vel ingen vogner. Hjulene på S3'en er brede og ganske flate, så den seiler litt rundt når det blir glatt eller mye snø som sagt. Syns den er ganske stabil, men 3 hjul kan jo aldri bli like stabilt som 4. Alt i alt er jeg fornøyd med vogna!! Veldig lett å trille. Lykke til med valget =)
Kosermeg Skrevet 23. april 2007 #6 Skrevet 23. april 2007 Se informasjon på www.lilleprinsen.no. Her kan du kjøpe den med håndbrems! til en mye rimeligere pris enn i butikken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå