Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #1 Skrevet 20. april 2007 jeg og sambo har prøvd mye nytt og spennende etter at minsten ble født for 9 mnd siden, men det er en stilling jeg ikke kan nyte fullt ut og det var min tidligere favorittstilling: nemlig doggy style.. det skal sies at jeg slet med bekkenløsning under svangerskapet og jeg lurte på om det kanskje hadde en sammenheng? det gjør liksom vondt i det han er inne i meg, det føles som et press oppover mot skambeinet.. ingen andre stillinger er plagsomme kun denne, så jeg lurte på om det var noen som kanskje har eller har hatt samme problem? takk for alle råd!
Anonym bruker Skrevet 20. april 2007 #2 Skrevet 20. april 2007 kroppen går jo gjennom en del i et svangerskap og under en fødsel, det er ikke sikkert du er satt sammen slik som før. men ting kan komme på plass igjen da, vær flink å knip. og kanskje prøve å variere doggy'n litt? spre bena mer/mindre, legg deg nesten ned, stå på føttene, prøv dere frem, kanskje det ikke er store variasjonen som skal til?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå