lillegutt&snuppegull+knøttet Skrevet 20. april 2007 #1 Del Skrevet 20. april 2007 Lurer på når denne fødselen egentlig har tenkt å starte!!!! Begynner å bli rimelig utålmodig nå, for har hatt så vondt i bekkenet de siste to ukene at jeg nesten ikke klarer å gå... Skikkelig smertefullt, og det er liksom ikke helt meg å være bundet til å ligge på sofaen hele dagen!!! Første mann ble født 16 dager før termin, så hadde vel kanskje innbilt meg at denne karen ville ut litt tidligere også, men NEIDA!! Lørdag 14 syns jeg kynnerne begynte å bli mye sterkere og mye mensmurringer, og tenkte at det sikkert ikke tok så lang tid.. På mandag sjekket jordmor meg og sa jeg var moden, hadde forkorta livmorhals og et par cm åpning, også strippa hun meg. Kynnerne ble sterkere da på kvelden og tirsdag.. På onsdag gikk litt av slimproppen, og masse mer igår.. Ingen tvil om at det var den... Skikkelig geleaktig og brunblodig blank.. Yækk.. Og nå har jeg fått rosa utflod.. Det har jeg ikke hatt tidligere i svangerskapet.. Så er det noe på gang eller???? Begynner å føle meg litt lurt av alle disse tegnene, og så skjer det ingen ting????!!!! Har lyst å få ut lillegutt NÅ, så jeg kan begynne å bevege meg igjen.. Snufs... Noen som kan trøste eller komme med oppmuntring om at nå er det ikke lenge igjen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 20. april 2007 #2 Del Skrevet 20. april 2007 Trøste trøste:) Da er du rett rundt hjørnet!! Tenk på alle dagene og ukene du har lagt bak deg og hvor kort det er til "mål" Høres ut som det blir baby innen VELDIG kort tid! Heldiggris!! Prøv heller å nyt den siste tiden og fyll tiden med hyggelige ting! Masse lykke til! Og trøste-klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå