Gå til innhold

Varierende symptomer?

Anbefalte innlegg

Hvordan er det med dere andre? Har dere stadig mer og mer symptomer eller varirerer det? Jeg har ømme bryster hele tiden, og murring i magen. Pluss vondt i lysken på ene siden- men det hadde jueg og før jeg ble gravid, særlig i fobindelse med trening, så pøver å berolige meg selv- men er veldig bekymret for graviditet utenfor livmoren...

For et par dager siden var jeg kvalm inn i mleoom men har nesten ikke vært det de siste dagene, så er ganske bekymret...

skal til legen tirsdag, men har lyst til å bestille tidlig ultralyd privat bare for sikkerhets skyld.. tar på dette her- mer stress og usikkerhet enn jeg hadde trodd på forhånd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9043348-varierende-symptomer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har så godt som ingen sympromer i det hele tatt... bortsett fra at mensen fortsatt ikke har dukket opp! Det eneste må være at magen er oppblåst, som rett før og under mens...

I forrige uke (da jeg ikke visste at jeg var gravid, men ventet på mensen) hadde jeg veldig halsbrann og ømme bryster, men det har gått over nå...

Så det føles veldig rart og liksom være gravid uten å kjenne noe som helst annerledes :-)

Jeg hadde stikninger i magen og kvalme i noen dager,men that´s it! nå er det ingen symptomer i det hele tatt,så jeg føler meg ikke gravid,og lurer på om det har gått galt igjen(MA i feb). Har bedd om tildig UL,men får vel ikke det før jeg er 8-9 uker på vei,er nå 5+3. Men det er jo ganske tidlig enda så det kommer kanskje flere symptomer etterhvert.

Ingen symptomer på meg heller... Har ikke hatt det i det hele tatt, men er jo bare 5 uker på vei. Men mistet (sa) i mars, så er selvfølgelig litt stresset. Går og venter på at jeg skal føle meg litt gravid.... :)

Når er det forresten vanlig å gå til lege for første kontroll? Sist tror jeg ikke jeg gikk før i uke 8.

-z

Annonse

Har hatt symptomer som ømme bryst, fryser lett, uggen og kvalm dersom jeg ikke fikk i meg mat sånn ca annenhver time, samt stikkninger i lysken. Er nå i uke 7 og synest at det meste har gått over, men har nå begynt å bli kvalm av spesielle lukter og kaster opp innimellom. Har også blitt mer trett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...